ایده کاربردی برای دکوراسیون پذیرایی بزرگ

ایده کاربردی برای دکوراسیون پذیرایی بزرگ

ایده کاربردی برای دکوراسیون پذیرایی بزرگ ؟ در حالی که داشتن اتاق پذیرایی بزرگ موهبت است، تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده حداکثری از این فضا همیشه آسان نیست. شما نمی خواهید اتاق خیلی خالی باشد یا آنقدر مبلمان و اکسسوری به اتاق اضافه شود که شلوغ به نظر برسد. خیلی ها فکر میکنند برای دکوراسیون پذیرایی بزرگ حتما باید از سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده کنند.

فرقی نمی‌کند این یک اتاق در یک آپارتمان باشد یا یک خانه در حومه شهر، ایده‌های زیادی برای اتاق پذیرایی بزرگ وجود دارد که می‌توانید اجرا کنید. ما نگاهی به نحوه دنج کردن یک اتاق نشیمن، از منطقه بندی، چیدمان انواع مبل مانند مبل راحتی و مبل مینیمال، جداکننده ها و موارد دیگر خواهیم انداخت و امیدواریم ایده هایی را که برای شروع به کار نیاز دارید، برای شما فراهم کنیم. اگر به دنبال خرید صندلی اپن و خرید ست میز ناهارخوری و خرید مبل برای پذیرایی خود هستید پینهاد ما به شما صندلی شیک است.

ایده های چیدمان مبل در اتاق نشیمن

بیایید با شکل اتاق شما شروع کنیم، زیرا این گزینه می تواند تفاوت در طراحی را ایجاد کند. بیشتر اتاق ها معمولاً بلند یا مربع هستند. از نظر ایده های اتاق نشیمن مستطیل، می توان مناطق مختلف را در اتاق ایجاد کرد. به عنوان مثال، اگر یک شومینه دارید، می توانید یک مبل کلاسیک در اطراف آن قرار دهید و در قسمت دیگر اتاق فضای غیررسمی تری داشته باشید که در آن میز تلویزیون نقطه عطف چیدمان باشد.

اگر فضای زیادی در اطراف میز تلویزیون ندارید می توانید از مبل مینیمال استفاده کنید با این روش شما سبک کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کرده که جذابیت خاصی ایجاد میکند. بسته به اینکه پنجره‌های شما کجا هستند و چه ویوی دارند، می‌توانید از این نقطه اتاق خود برای ایجاد یک گوشه مطالعه دنج با قفسه‌های کتاب و صندلی راحتی استفاده کنید. اگر اتاق شما بیشتر مربعی شکل است مبل ال یا حتی مبل یو شکل می تواند در مرکز فضا قرار گیرد.

چند صندلی اضافه کنید

در حالی که معمولا قسمتی برای نشستن در فضای اتاق نشیمن خود ایجاد میکنیم، ایده استفاده از چند صندلی در اتاق پذیرایی بزرگ راه خوبی برای بهتر شدن فضا است. شما می توانید چند صندلی را در یک منطقه متمرکز کنید و یا از طریق ترکیبی از مبل های مدولار (مبلهایی که از اجزای جدا از هم تشکیل شده اند) و صندلی فضای برجسته ایجاد کنید.

می توانید صندلی ها را در سراسر اتاق تقسیم کنید و از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. یک منطقه ممکن است جایی باشد که شب در آن قسمت استراحت می کنید، در حالی که منطقه دیگر ممکن است گوشه ای برای مطالعه باشد. یا اگر اتاق شما به اندازه کافی بزرگ است، می توانید دو فضای مشابه ایجاد کنید که هر دو مکانی برای استراحت در ساعات مختلف روز به شما ارائه می دهند.

اگر شومینه دارید

اگر شومینه دارید، ممکن است بخواهید آن را به یک ویژگی در دکوراسیون پذیرایی تبدیل کنید می توانید از مبلمان برای انجام این کار کمک بگیرید. اگر در مرکز قرار دارد، اساساً می توانید مبلمان خود را در اطراف آن بچینید، با گزینه های مختلف، از جمله یک صندلی راحتی در دو طرف شومینه، با یک مبل روبرو، یا یک مبل در دو طرف و چند صندلی، این واقعاً به شما بستگی دارد.

اگر بالای شومینه تلویزیون دارید، این چیدمان به خوبی کار می کند. با این حال، اگر تلویزیون شما در مکان دیگری است، ممکن است بخواهید مبل ها را در مکانی قرار دهید که بتوانید جلوی تلویزیون استراحت کنید می توانید از چند صندلی راحتی برای شومینه استفاده کنید بنابراین دو فضای متفاوت در دکوراسیون شما ایجاد می شود.

تزئین دیوار اتاق پذیرایی بزرگ

دیوار اتاق پذیرایی بزرگ را مانند یک بوم خالی در نظر بگیرید، این یک فرصت واقعی برای ارتقای زیبایی نشیمن شما است، با دکوراسیون خود جسورانه رفتار کنید تا خیلی خسته کننده به نظر نرسد. از نقاشی‌های دیواری بزرگ گرفته تا دیوار گالری، قاب دیواری یا کاغذ دیواری.

راه‌های مختلفی برای جلوگیری از کسالت بار بودن دکوراسیون وجود دارد، اینها فقط نمونه‌ای از مواردی است که برای شما مناسب است. به این فکر کنید که چه مبلمانی را می‌توانید برای جلوه دادن به فضا در امتداد دیوار قرار دهید یا یک قفسه کتاب، میز جلو مبلی، همه ابنها می‌تواند به شخصیت بخشیدن به آن قسمت از نشیمن شما کمک کند.

قالیچه های جذاب در دکوراسیون

قالیچه در حالی که کل کف پذیرایی را نمی پوشاند، می تواند یک منطقه خاص را پوشش دهد، در حالی که همچنان به شما این آزادی را می دهد که هر زمان که دوست دارید آن را تغییر دهید. اگر انتخاب می‌کنید که مناطق جداگانه‌ای در فضا ایجاد کنید، وجود قالیچه در یکی از آنها به ایجاد حس هویت و تمایز در آن کمک می‌کند. این قالیچه ها وقتی در زیر مبلمان قرار می‌گیرند مؤثرتر هستند و تقریباً یک منطقه را مشخص می‌کنند، فقط سعی کنید فضای مساوی را در اطراف در نظر بگیرید.

بهترین رنگ ها برای نشیمن

هنگام انتخاب رنگ برای اتاق نشیمن، واقعاً به نوع فضایی که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. اگر می‌خواهید اتاق نشیمن شما دنج باشد، رنگ‌های تیره‌تر به خوبی جواب می‌دهند، اگر می‌خواهید فضای گرم ایجاد کنید، رنگ‌های خاکی می‌توانند به اتاق شما عمق واقعی بدهند. اگر می خواهید دیوارهای خود را خنثی نگه دارید، می توانید رنگ را از طریق مبلمان خود وارد فضا کنید،

تقسیم کننده های فضای پذیرایی بزرگ

اگر تصمیم گرفته اید که بخش های مختلفی را در اتاق خود ایجاد کنید، راه های زیادی برای تقسیم فضا وجود دارد. از مبلمان گرفته تا میزها و قفسه ها می توانید از آنها برای تقسیم اتاق به بخش هایی بدون قطع نور طبیعی استفاده کنید. از نورپردازی به خوبی استفاده کنید هنگامی که به ایده های دکوراسیون پذیرایی بزرگ نگاه می کنید، نور باید عامل مهمی باشد زیرا می تواند به طور چشمگیری بر فضای شما تأثیر بگذارد.

با یک فضای بزرگ می توانید نورپردازی را با هم ترکیب کنید و از چراغ های دیواری، چراغ های زمینی و آباژور استاده استفاده کنید تا فضای مناسبی ایجاد کنید، بدون اینکه مناطقی را در تاریکی رها کنید. به این فکر کنید که در طول روز چه نورپردازی می خواهید، و چه چیزی را در شب می خواهید و چگونه می توانید آن را ایجاد کنید. فقط به این دلیل که یک اتاق بزرگ است، به این معنی نیست که شما به یک منبع نور بزرگ نیاز دارید، در واقع، تعداد زیادی نور کوچکتر فضای بسیار جذاب تری ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*