رانر چیست ؟

رانر چیست

رانر چیست ؟ آیا تا به حال به مهمانی دعوت شده اید و از اینکه میزبان با چه سلیقه ای میز را تزئین کرده یا خانه را با استفاده از رومیزی ها تزیین کرده تعجب کرده اید؟ با دیدن کلمه رانر حتما این سوال برای شما پیش آمده است که رانر چیست و چگونه می توان از آن برای تغییر دکوراسیون استفاده کرد.


پیشنهاد روز : برای خرید میز ناهارخوری و خرید صندلی اپن به وب سایت صندلی شیک بزرگترین تولید کننده در تهران مراجعه کنید.


 

موضوعی که در این متن قصد داریم با شما صحبت کنیم، دونده یعنی چه؟ کاربردها و ویژگی های آن. علاوه بر این، با استفاده از رانر، می توانید اتاق نشیمن خود را روشن تر و زیباتر از همیشه کنید. اگر می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید و از این لوازم جانبی بهترین استفاده را ببرید، با ما همراه باشید.

رومیزی یا رانر چیست؟

چیه رانر نوعی میز است و به طور کلی در ابعاد ۵۰*۱۷۰ سانتی متر در بازار موجود است. خانم های خوش سلیقه این سفره را به صورت تکی یا با سفره های دیگر روی سطح صاف پهن می کنند. رانر کمک خوبی برای از بین بردن سادگی میزهای چوبی است.

به این ترتیب می توانید از زیبایی و جلوه میز نهایت لذت را ببرید و فضایی متفاوت در آنجا ایجاد کنید. با این روش سادگی و زیبایی در یک جا یکی می شود. از نکات مهم بحث می توان به اهمیت کوسن در دکوراسیون منزل در کنار فرش اشاره کرد. رانر و کوسن دو مکمل جدانشدنی در دکوراسیون منزل و محل کار هستند که بر زیبایی مکان مورد نظر می افزایند.
فرش مرمر طرح مخمل آبی تیره; انتخابی لوکس و درجه یک! این رومیزی که ست کوسن هم دارد برای میزهای قهوه ای، نسکافه ای، سفید و … گزینه مناسبی است. و در ۷ سایز قابل عرضه و فروش می باشد.

انواع سایز رانر طرح مرمر مخمل آبی

جنس و رنگ فرش طرح مخمل آبی تیره از نوار چرم طلایی و مناسب برای جولومبلی، عسلی و غذاخوری می باشد.
جالومبلی (۹۰*۳۵)
عسلی راناری (۳۰*۴۵)
میدان عسلی (۳۵*۳۵)
سفره مربع (۶۰*۶۰)
سفره مربع (۸۰*۸۰)
سفره مربع (۹۰*۹۰)
رانر میز ناهارخوری (۴۵*۱۴۰)

۲٫ دونده بافتنی

یکی از انواع فرش های موجود در بازار، فرش بافتنی است که تنوع رنگی بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا رنگی مناسب برای هر سبک دکوراسیونی خریداری کنید. رانر بافتنی در بازار بسیار پرطرفدار است و به راحتی می تواند با انواع تزیینات هماهنگ و هماهنگ شود.

۳٫ قالیچه مخملی سبز بنفش با طرح کهکشانی

فرش مخمل بنفش سبز کهکشانی محصولی جذاب با طراحی جدید در سایزهای مختلف می باشد. بنابراین مخمل به کار رفته در کوسن و قالیچه گلکسی دارای طرحی تیره و روشن است که یکی از ویژگی های مهم این مخمل ها می باشد.
با خرید یک فرش مخملی سبز بنفش با طرح کهکشانی به فضای خانه خود ظاهری شیک ببخشید. شروع قیمت از ۱۹۵۰۰۰ تومان!

۳٫ اسکیت های چوبی

آنها همچنین یکی از مدرن ترین و جدیدترین انواع این لوازم جانبی هستند. گلایدهای چوبی نیز در ضخامت ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و به همین دلیل می توان از این نوع در هر چیدمان و سبکی استفاده کرد و با بقیه اجزای محیط هماهنگ کرد.

۴٫ فرش مخملی کرم طلایی با طرح مرمر

فرش مخملی کرم طلایی با طرح مرمر به عنوان یک انتخاب متفاوت در کنار شماست! این رومیزی رانر گزینه ای مناسب برای میزهای قهوه خوری، میزهای نسکافه ای و … می باشد. و در ۷ سایز مختلف از رانر میز ناهارخوری گرفته تا حصیر در موجود است. علاوه بر این، می‌توانید از رومیزی مرمری در اتاق نشیمن استفاده کنید و از زیبایی که به اتاق می‌دهد لذت ببرید.

۵٫ پارچه رانر

فرش های پارچه ای و کتان موجود در رنگ های گرم در بازار بهترین گزینه برای انتخاب و استفاده در فصول سرد سال است. کسانی که دوست دارند در محیط تنوع ایجاد کنند، فرش های مناسب همان فصل را خریداری کرده و در طراحی خانه از آن استفاده می کنند. فرش های مخصوص پاییزی و زمستانی اگر رنگ داشته باشند جذابیت و زیبایی دکوراسیون را دو چندان می کنند. دونده های براق و پر زرق و برق برای تعطیلات و مهمانی ها مناسب هستند.

دلایل استفاده از رانر

همه ما انسان ها به دنبال زیبایی هستیم و دوست داریم چشمانمان زیبایی را در هر گوشه ای ببیند. از زمانی که متوجه شد این خاصیت ریشه در وجودش دارد، سعی کرده با استفاده از روش های مختلف و اشیاء زیبا، محل زندگی یا کار خود را به شکلی فوق العاده و جذاب تزئین کند. امروزه برای تزیین منازل از وسایل مختلفی استفاده می کنند و جالب اینکه هر کدام به نوعی می توانند به زیبایی محیط بیافزایند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*