مبل بین بگ چیست ؟

مبل بین بگ چیست

مبل بین بگ چیست ؟ مبل بین بگ به دلیل راحتی که دارد یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین مبلمان راحتی است که بدون چوب و فنر ساخته شده است. برای آموزش و طرز تهیه مبل بیگ بگ با ما همراه باشید. برای خرید مبل و خرید صندلی اپن می توانید به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

دلایل محبوبیت مبل انتری بگ

استفاده از مواد مخصوص بین کیف و صندلی هپی، آن ها را به راحت ترین مبل ها و تخت خواب ها برای اقامت های کوتاه مدت و طولانی تبدیل کرده است. این مواد انعطاف پذیر بوده و بدون قرقره های چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته می شوند. این ویژگی ها باعث برتری صندلی entre sac et happy نسبت به هر نوع مبل دیگری با متریال های مختلف می شود.

تفاوت های مبل شنی و کیف

تفاوت اصلی مبل شنی و کیف در نوع ظاهری و مدل مبلمان راحتی آنهاست، البته ظاهر و شکل این دو محصول شبیه به هم است. اکثر عثمانی ها و مبل های شنی از انواع پارچه ها و مواد داخلی استفاده می کنند. رویه مبل از پارچه های مختلفی ساخته شده است و جنس داخلی آن ممکن است شامل گرانول های Unilith یا الیاف مصنوعی باشد. هر دو نوع مبل شنی و عثمانی دارای آستری قوی برای حفظ مواد داخلی و استحکام بیشتر هستند.

جنس داخلی مبل بین کیف

متریال داخلی مبل های شنی و عثمانی شامل یونیلیت، ابر و فیبر می باشد. یونولیت یکی از موادی است که ابتدا برای پرکردن فضای داخلی مبل ها استفاده شد و در حال حاضر در انواع پاف ها استفاده می شود. ابرها در ترکیب با یونولیت یا الیاف برای ایجاد تعادل لازم در ثبات و نرمی مواد داخلی استفاده می شوند.

الیاف به عنوان باکیفیت ترین متریال داخلی، آسایش بیشتری را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده و در بالای مبل و تخت شنی لطافت و ثبات ایجاد می کند.

دلایل پذیرش مبل های بن بگ توسط مردم چیست؟

مبل بن بگ ساختاری ابری و بالشی شکل دارد و بسته به سایز آن می توان از آن برای استراحت و حتی خواب استفاده کرد. این مبل را می توان در ست های مختلف با رنگ های مختلف خریداری کرد و حتی در کنار مبلمان راحت و کلاسیک قرار داد. قیمت این مبل ارزان تر است و طول عمر بالایی دارد. در صورت نیاز به تعمیر، با هزینه بسیار کمتری قابل تعمیر است. با توجه به موارد ذکر شده، مردم علاوه بر خرید مبلمان راحت و کلاسیک مبل های حبوباتی را نیز خریداری می کنند.

پارچه مبل بین کیف

در پوسته های بیرونی Happy Things به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، عموماً از پارچه های مازراتی، پارچه های چرمی و پارچه های خز استفاده می شود. در بین این سه مدل، پارچه مازراتی به دلیل راحتی و دوام یکی از محبوب ترین پارچه ها است. پارچه مازراتی از جیر یا مخمل مرغوب ساخته شده است و در رنگ های متنوعی تولید می شود که انتخاب گسترده تری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

این نوع پارچه قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و ثبات رنگ بالایی دارد تا رنگ آن پس از شستشو تغییر نکند. علاوه بر این، پوسته چرمی یکی از پوسته های معمولی بیرونی کیف است که تمیز کردن و پاک کردن آسان آن بر محبوبیت آن می افزاید. اما در مقایسه با پارچه مازراتی قیمت پوسته چرم کمتر است.

پیشنهاد روز : برای خرید صندلی اپن ارزان از بزرگترین تولیدکننده در ایران کلیک کنید.

چگونه یک کیف درست کنیم

برای این کار به ۳ تا ۴ متر پارچه یا چرم، ۵ کیلوگرم یکپارچه یا فوم و یک شابلون نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که پارچه یا چرمی که استفاده می کنید در شرایط خوبی قرار دارد و هیچ خط و خش، محو شدن یا پوسیدگی نداشته باشد.

ابتدا پارچه را روی میز پهن کرده و با استفاده از قیچی تیز به ۵ تکه ۴۰ در ۱۱۰ سانتی متر برش دهید. سپس یک دایره به قطر ۱۰۰ سانتی متر از پارچه جدا کرده و یک برش صاف ۶۰ سانتی متری در مرکز آن ایجاد کنید. سپس یک یا دو زیپ به طول ۸۰ سانتی متر از داخل این پارچه (یا چرم) بدوزید و وصل کنید.

در مرحله بعد تمام قطعات را با چرخ خیاطی یا نخ و سوزن بدوزید و به هم وصل کنید. در نهایت قسمت پایین یا همان قسمتی که زیپ گذاشته اید را باز کنید و داخل یکپارچه یا فومی که آماده کرده اید قرار دهید و آن را پر کنید تا شکل نهایی بین کیف شما ایجاد شود.

بهترین مکان برای استفاده از مبل بین کیسه های شن است

زیرا مبل شنی به دلیل ظاهر جذاب و سهولت استفاده در منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این مبلمان برای مکان های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق کودک مناسب است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*