چیدمان میز آرایش ساده

چیدمان میز آرایش ساده

چیدمان میز آرایش ساده ؟ یکی از علاقه‌مندی‌های تمام خانم‌ها و دختران در کل جهان، آرایش کردن است. نمی‌توان منکر این قضیه شد که میل به زیبایی و اراستگی تمام خانم‌ها را عاشق و شیفته‌ی ارایش کرده است. البته میزان آن تفاوت دارد. برای داشتن یک حس خوب و آراستگی نیاز به یک میز آرایشی پر از انواع و اقسام لوازم ارایشی خواهید داشت. در این مقاله انواع میز آرایشی ساده را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چرا آرایش می‌کنیم؟

خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد. میل به زیبایی و اراستگی و در نهایت دیده شدن، نیازی است که در وجود انسان‌ها به خصوص خانم‌ها نهادینه شده است. یکی از ابزارهای بسیار مهم در زیبا به نظر رسیدن همین ارایش است. البته باید حد اعتدال در این زمینه را رعایت کرد و معمولا ارایش باید به گونه‌ای باشد تا زیبایی طبیعی صورت شما را بیشتر جلوه دهد. آرایش با اعتماد به نفس رابطه معکوس دارد. هرچه یک زن وجود خود را ارزشمند بداند و عزت نفسش وابسته به ارایش نباشد خود را کمتر نیازمند ارایش می‌داند یا با یک ارایش ساده و ملیح زیبایی خود را نمایان می‌سازد. طبیعتا این زن با خانمی که چهره‌ی طبیعی خود را زیر انبوهی از آرایش مخفی می‌کند؛ تفاوت دارد.

پیشنهاد ویژه : برای خرید صندلی اپن برای سالن زیبایی و خرید آینه برای اتاق خواب و سالن زیبایی با بهترین قیمت بازارکلیک کنید.

کدام میز آرایشی بهتر است؟

میزهای آرایشی معمولا در کنار سرویس خواب به فروش می‌روند و انواع مختلفی دارند. اگر سرویس خواب شما کلاسیک است میز آرایشی شما نیز در همین سبک انتخاب می‌شود و اگر علاقه مند به سبک‌های مدرن هستید، بهتر است میز ارایشی خود از نمونه‌های ساده‌تر مدرن انتخاب کنید. البته به صورت مجزا نیز می‌توانید میز ارایشی را خریداری کنید.

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند و به تدریج جایگزین سبک‌ پرهزینه‌ی کلاسیک شد. دکوراسیون داخلی مدرن، بسیار محبوب و پرطرفدار است.آشنایی با دکوراسیون سبک مدرنسبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند و به تدریج جایگزین سبک‌ پرهزینه‌ی کلاسیک شد. دکوراسیون داخلی مدرن، بسیار محبوب و پرطرفدار است.

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

این سبک خاص وساده ویژگی و المان‌هایی دارد که به راحتی می‌توان تفاوت آن را با سبک‌های دیگر تشخیص داد‌.‌ ترکیب‌های نامتناسب، استفاده از رنگ‌های سیر یا تیره، تنوع مواد اولیه، استفاده از طرح‌های حیوانات وگل و گیاه طبیعی در خانه آشپزخانه‌های کرومیومی و براق،نورپردازی های انتزاعی و استفاده از نور طبیعی، استفاده از وسایل فلزی، استفاده از مبلمان راحتی با کارایی بالا و ایجاد حس فضای باز و آزادی از المان‌های به کار رفته در این سبک دکوراسیون است.

میز آرایشی در سبک کلاسیک

کلاسیک به معنای قدیمی یا دمده نیست, بلکه آثار کلاسیک برگرفته از هنر اصیل و ریشه داری است. هر طرح آکسسواری کلاسیک معنای مخصوص و داستانی پشت خود دارد. اگر به تاریخ و علم و هنر با اصالت و منحصر به فرد علاقه دارید؛ یا چنانچه دوست دارید دکوراسیون خانه‌ی شما رسمی و شیک و البته چشم نواز باشد؛ با انتخاب سرویس کلاسیک می‌توانید به هدف خود برسید و چیدمان مورد علاقه خود را در منزل پیاده کنید.

میز توالت چیست؟

برخی اوقات به صورت لاتین میز ارایشی به صورت میز توالت یا دراور تلفظ می‌شود. میز توالت همان میز ارایشی خودمان است. با این تفاوت که میز توالت بعضا از ام دی اف ساخته می‌شود و همین امر کمک می‌کند که بتوانید میز ارایش خود را در توالت یا در اتاق دیگری قرار دهید.

دراور چیست؟

دراور یک میز ارایشی با تعدادی کشوی اضافی است که در ترکیب با آینه می‌توانید به عنوان میز آرایشی استفاده کنید. دراور تعداد زیادی کشو دارد که می‌توانید لوازم آرایشی خود را به صورت منظم در آن قرار دهید. این کشوها از بهم ریختگی ابزار و لوازم ارایشی بر روی میز جلوگیری کرده و ظاهر مرتبی به میز می‌بخشد.

تفاوت میز ارایشی با دراور چیست؟

میز آرایشی متشکل از یک اینه و یک میز ساده با یک کشو است. اما دراور یک میز با تعدادی کشو است. تعداد بسیار بالای کشوها به شما این امکان را می‌دهد که تمام لوازم آرایشی خودتان را در جای مناسب قرار دهید و میزتان شلوغ به نظر نرسد. دراور به صورت تکی و مجزا نیز به فروش می‌رسد و شما می‌توانید در ابعاد و اندازه‌های مختلف آن را سفارش داده و در اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهید.

میز ارایشی دخترانه

شاید در تصور عموم میز ارایشی یک اثاثی است که باید در هنگام خرید جهیزیه همراه با سرویس خواب خریداری شود. در حالیکه وجود آن در اتاق دختر خانم‌های جوان و نوجوان بسیار ضروری است. حس آراستگی و زیبایی اعتماد به نفس بیشتری به دختران اعطا می‌کند. اگر همراهش باشید و یک میز و صندلی مناسب با روحیاتش خریداری کنید؛ این حس خوب دوست داشتنی بودن را به او هدیه می‌دهید

دیدگاه‌ها ۰

*
*