۷ راه آسان برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون

7 راه آسان برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون

۷ راه آسان برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون ؟ اکثر تلویزیون ها قابلیت اتصال به تلفن های همراه با کابل یا بدون کابل را دارند. اتصال تلفن همراه به تلویزیون به شما امکان می دهد فیلم، عکس یا هر محتوایی را که می خواهید تماشا کنید. تجربه تماشای عکس ها و فیلم های دلخواه در سایز بزرگتر لذت بخش است که به راحتی امکان پذیر است.

به دنبال خرید مبل ارزان هستید و نمی دانید از کجا خرید کنید ؟ صندلی شیک بزرگترین تولیدکننده صندلی اپن در ایران و مبلمان استیل ارزان برای ارتباط با کارشناسان با شماره ۰۹۱۲۰۵۱۵۹۵۷تماس بگیرید.

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با کابل

راه های مختلفی برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون از طریق کابل وجود دارد. به خاطر داشته باشید که اکثر روش های اتصال تلفن به تلویزیون بدون استفاده از کابل به تلویزیون هوشمند نیاز دارند. و اگر تلویزیون شما یک تلویزیون هوشمند نیست، باید از روش های اتصال کابلی برای اتصال آن به تلویزیون استفاده کنید.

7 راه آسان برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون

اتصال آیفون به تلویزیون با آداپتور لایتنینگ به HDMI

با استفاده از این روش می توانید محتوای مورد نظر را از گوشی خود در تلویزیون خود نمایش دهید. برای این کار کافی است یک آداپتور لایتنینگ به HDMI بخرید و قسمت لایتنینگ را به آیفون یا آیپد خود وصل کنید و قسمت HDMI را به پورت HDMI تلویزیون وصل کنید. اکنون به راحتی می توانید محتوای مورد نظر را از گوشی خود در تلویزیون مشاهده کنید.

تلفن و تلویزیون را با آداپتور Micro USB به HDMI وصل کنید

آداپتور Micro USB به HDMI یکی از راه حل های ساده ای است که می توانید برای اتصال تلفن خود به تلویزیون و مشاهده فایل های رسانه ای از تلفن خود در تلویزیون استفاده کنید. برای این کار باید یک آداپتور Micro USB به HDMI تهیه کنید. قسمت Micro USB را طبق معمول به پورت گوشی اندروید خود وصل کنید و قسمت HDMI را به پورت تلویزیون وصل کنید.

گوشی را با کابل شارژر به تلویزیون وصل کنید

یکی از کابل هایی که می توان به تلویزیون وصل کرد کابل شارژر گوشی است. با این حال، هدف اصلی از اتصال تلفن هوشمند به تلویزیون، انعکاس گوشی به تلویزیون است. اما این کار را نمی توان تنها با یک کابل شارژر انجام داد. با اتصال به تلویزیون از طریق کابل USB، گوشی شما به عنوان فلش مموری شناخته می شود.

برای ورود باید مراحلی که در زیر توضیح می دهیم را دنبال کنید. ابتدا به Developer Options که در قسمت Settings قرار دارد بروید. سپس گزینه USB debugging را فعال کنید. یک سر کابل را به گوشی و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید.

پس از آن، باید گزینه ای را برای انتخاب به عنوان USB انتخاب کنید. با این کار می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

کابل تلفن به تلویزیون

برای اینکه بتوانید گوشی خود را در حالت Mirroring از طریق کابل به تلویزیون متصل کنید، تلفن همراه شما باید از فناوری MHL پشتیبانی کند. اگر تلفن شما از این فناوری پشتیبانی می کند، به مبدل دیگری نیاز نیست. کافی است یک کابل Micro USB به HDMI یا یک کابل Type C به HDMI بگیرید تا عکس ها و فیلم های خود را به راحتی در تلویزیون ببینید.

اتصال تلفن به تلویزیون با استفاده از مبدل USB نوع C به HDMI

گوشی های دارای فناوری Type-C قابلیت پخش جریانی به نمایشگرهای مختلف با مبدل USB Type-C به HDMI را دارند. انواع مختلفی از مبدل ها در بازار وجود دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

برای پخش جریانی محتوا از تلفن به تلویزیون، کافی است یک سر کابل را به تلفن و یک سر کابل را به تلویزیون وصل کنید. با تنظیم تلویزیون روی HDMI دلخواه، تصویر و صدا را از گوشی به تلویزیون منتقل کنید.

روش های اتصال گوشی به تلویزیون بدون کابل

تلویزیون‌های هوشمند با ویژگی‌های ویژه در مقایسه با تلویزیون‌های غیرهوشمند به شما این امکان را می‌دهند که گوشی خود را بدون استفاده از کابل‌های حجیم به آن متصل کنید و رسانه‌های خود را بدون کندی و وقفه پخش کنید. نمایش تلویزیون روش های مختلفی برای اتصال گوشی به تلویزیون بدون کابل وجود دارد که در این قسمت به آن ها پرداخته ایم:

اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث

اتصال گوشی خود به تلویزیون از طریق بلوتوث یکی از روش هایی است که میتوانید توسط آن رسانه های گوشی را در تلویزیون به نمایش بگذارید. برای این کار در ابتدا باید مطمئن شوید که گوشی و تلویزیون شما هر دو دارای قابلیت بلوتوث هستند. سپس به تنظیمات گوشی خود بروید و منوی بلوتوث را باز کنید تا بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. همین کار را در تلویزیون نیز انجام دهید و سپس این دو بلوتوث را به هم متصل کنید. حالا میتوانید ویدیو، تصاویر و موسیقی های خود را از گوشی در تلویزیون پخش کنید.

اتصال گوشی به تلویزیون با Wi-Fi

فناوری Wi-Fi Direct به نوعی بلوتوث پیشرفته محسوب می‌شود که با سرعت بالا و برد بیشتر سرعت بالایی اطلاعات را بین دو دستگاه انتقال می‌دهد. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌ها و تلویزیون‌ها از این فناوری پشتیبانی می‌کنند. برای استفاده از Wi-Fi Direct باید وارد تنظیمات Wi-Fi شد و سپس به داخل منوی Wi-Fi Direct بروید.

سپس دو دستگاه را با جستجو به هم متصل کنید. با این اتصال شما قادر هستید عکس‌ها و فیلم‌‎های خود را در صفحه نمایش تلویزیون به نمایش بگذارید.

اتصال گوشی به تلویزیون بدون وای فای

یکی از روش هایی که نیازی به کابل و وای فای برای اتصال گوشی به تلویزیون ندارد، استفاده از اپلیکیشن Screencasting است. شما میتوانید با این اپلیکیشن ویدیو، تصاویر و موسیقی های گوشی خود را در تلویزیون پخش کنید. لازمه این روش این است که تلویزیون شما هوشمند باشد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*