معرفی میز ناهار خوری چستر

معرفی میز ناهار خوری چستر

معرفی میز ناهار خوری چستر ؟ یکی از بهترین طرح های میز ناهارخوری که امروزه در بازار موجود است مدل چستر است. این میز در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود است و به شما این امکان را می دهد تا با توجه به سلیقه و سبک خود رنگ و طرح مناسب را انتخاب کنید. یکی از نکات مهم در انتخاب این میز هماهنگی آن با رنگ و طراحی داخلی فضا و چیدمان منزل شماست. برای ایجاد فضایی شیک و زیبا، ترکیب این میز با مبلمان استیل بسیار موثر است.برای خرید صندلی اپن و خرید صندلی اپن آشپزخانه می توانید به صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

این ترکیب هارمونی بهتری را در خانه شما ایجاد می کند. میز ناهار خوری چستر نمونه ای از سبک های سرو چوبی مدرن است و به دلیل طراحی مدرن در زمره محصولات مدرن طبقه بندی می شود. اگر به دنبال ایجاد فضایی منحصر به فرد و دلنشین هستید، استفاده از میز ناهارخوری چستر در کنار مبلمان سلطنتی و کلاسیک بهترین گزینه است. در ادامه خرید میز ناهارخوری را توضیح خواهیم داد.

مشخصات میز ناهارخوری چستر

از ویژگی های منحصر به فرد میز ناهار خوری شیک و مدرن چستر می توان به صندلی های چوبی با روکش های پارچه ای اشاره کرد که دارای جزئیات زیبای پشتی هستند. صندلی های میز ناهارخوری چستر اشکال مختلفی دارند اما می توانند دسته دار یا بدون دسته باشند. در صندلی های دسته دار دو دسته کوچک در دو طرف مستقیما بالای پشتی صندلی و نشیمنگاه آن قرار می گیرد. در این حالت دسته ها از خود صندلی فاصله ندارند و روکش پارچه ای آنها به هم دوخته می شود. این صندلی ها بسیار راحت هستند و لذت نشستن روی آن ها و سرو غذا را افزایش می دهند.

شکل های میز ناهارخوری چستر

میز ناهارخوری چستر در سایزهای مختلف ۴ تا ۱۲ نفره بنا به سفارش مشتری تولید می شود. به عنوان مثال، مدل ۸ نفره این میز به طول تقریبی ۲ متر، عرض بیش از یک متر و ارتفاع ۸۰ سانتی متر می باشد.

طراحی داخلی با مبلمان و میز ناهارخوری چستر

میز ناهارخوری شیک و مدرن چستر با سبک خاص و منحصر به فرد خود جذابیت زیادی به فضاها می بخشد و به همین دلیل بسیاری از افراد خوش سلیقه از این سبک برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. این مبل ها با ظاهری بزرگ و مجلل برای فضاهای مختلف مناسب هستند، علاوه بر منازل در ادارات نیز کاربرد دارند.

انواع میز ناهارخوری چستر با جلوه ای مجلل و شیک نسبت به انواع دیگر میزها، انتخاب بسیار مناسبی برای فضاهایی هستند که به دنبال ایجاد دکوراسیونی مانند راحتی اما با چاشنی سبک هستند.

صندلی های میز ناهار خوری The Touch of Chester

از ویژگی های صندلی چستر می توان به لمس و دکمه های زینتی به کار رفته در این نوع مبلمان اشاره کرد. این دکمه ها معمولا از همان پارچه ای ساخته می شوند که برای اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان استفاده می شود.

طراحان و سازندگان اغلب این دکمه ها را روی دستگیره ها، گاهی اوقات روی نشیمنگاه و پشتی مبل و یا اطراف پایه های مبلمان قرار می دهند که به مبلمان جذابیت خاصی می بخشد. اگر قصد خرید میز ناهارخوری مدرن را دارید حتما به فروشگاه اپن شیک سری بزنید تا نمونه های جدید را ببینید. در تولید مبلمان اپن شیک امکان ساخت میز ناهارخوری دلخواه با جزئیات دلخواه وجود دارد.

کاربرد مبلمان و میز ناهارخوری چستر در فضای داخلی

میز ناهارخوری چستر با طراحی مجلل و ابعاد بزرگتر به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در زمینه مبلمان راحتی شناخته می شود. این نوع مبلمان اغلب برای تزئین فضاهای کلاسیک یا حتی مدرن استفاده می شود. این میز به دلیل ابعاد بزرگتر ممکن است برای برخی فضاها مناسب نباشد.

اگر فضای شما محدود است، بهتر است به جای میز و صندلی بزرگ، از نسخه های شیک و مدرن تر مانند میز تاشو استفاده کنید. این میز به راحتی و هماهنگی فضا کمک می کند و از حجم زیاد جلوگیری می کند.

انتخاب رنگ میز ناهارخوری چستر

اشکال مختلف میز ناهار خوری شیک و مدرن چستر در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، عسلی، سفید، مشکی و حتی رنگ های دیگر مانند سبز و آبی موجود است. به خاطر داشته باشید که رنگ های تیره مانند قهوه ای بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. برای انتخاب رنگ تم مبلمان می توانید از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کنید تا جلوه بیشتری به فضا ببخشید.

یکنواختی در انتخاب میز ناهارخوری فضا را کسل کننده می کند. خاکستری، زرشکی، خردلی، یشمی و حتی مشکی و قرمز یا آبی می تواند جلوه خاصی به مبلمان چستر بدهد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*