میز عسلی مدرن و کاربرد آن

میز عسلی مدرن و کاربرد آن

میز عسلی مدرن و کاربرد آن ؟ امروزه میز عسلی به عنوان یک عنصر ضروری و جذاب در دکوراسیون منزل یا محل کار شناخته شده است. انواع مختلف میز عسلی با طرح ها و مواد مختلف در بازار وجود دارد. می توان به سبک های کلاسیک تا سبک های مدرن اشاره کرد. که با مواد مختلفی از چوب و سنگ گرفته تا فلز و حتی ترکیبی از اینها ساخته می شود. بنابراین با توجه به سلیقه و سبک داخلی خود می توانید یک میز عسلی مناسب انتخاب کنید و محیط اطراف خود را زیبا و باشکوه کنید.

کاربردهای میز عسلی تاشو

کاربرد اصلی میزهای عسلی معمولا پذیرایی از مهمانان است که به راحتی در محیط قرار می گیرد. این میزها با طراحی جمع و جور خود قابلیت حمل و نقل را ارائه می دهند و می توانند به راحتی در مکان های مختلف برای پذیرایی از مهمانان قرار گیرند.

یکی از کاربردهای رایج میز عسلی چوبی کلاسیک، قرار دادن وسایل تزیینی در داخل آن است. از جمله این اشیا می توان به گلدان ها و مجسمه ها اشاره کرد. که با قرار گرفتن بر روی میزهای عسلی به محیط زیبایی و شکوه می بخشند. این میز علاوه بر موارد ذکر شده به دلیل قابلیت تاشو در مسافرت و کمپینگ نیز کاربرد دارد.

تفاوت میز عسلی تاشو و میز ثابت

میزهای عسلی و جولومبلی از عناصر اساسی در دکوراسیون هر خانه محسوب می شوند. تفاوت اصلی آنها در ابعاد است. میزهای جولومبلی ابعاد بزرگتری دارند و در نتیجه وزن بیشتری نیز دارند. در میزهای جالومبلی، ظروف سرو مانند میوه خوری چوبی، کاسه آجیل چوبی و کاسه شیرینی چوبی در عصر قرار داده می شود.

به دلیل وزن زیاد میزهای جالومبلی، جابجایی آنها دشوار است، بنابراین برای پذیرایی از مهمانان از میزهای تاشو چوب عسلی استفاده می شود که سبک، جمع و جور و حمل و نقل آسان است. برای مقایسه دقیق تر و خرید مبل و خرید صندلی اپن مراجعه کنید.

مزیت خرید میز عسلی تاشو

مدل میز عسلی چوبی کلاسیک به شما این امکان را می دهد که در فضای محدودی میزهای عسلی دیگر را نیز همراه خود قرار دهید. این نوع میزها امکان جدا شدن را دارند بنابراین می توان از آنها به صورت جداگانه استفاده کرد. میزهای عسلی تاشو با مدل ها و قیمت های مختلف در بازار یافت می شود. قیمت آنها بستگی به نوع و مواد استفاده شده در تولید آنها دارد.

ویژگی های میز تاشو

میز عسلی تاشو با ویژگی های تاشو و کم حجم بودن فضای کمتری را اشغال می کند و به راحتی می تواند محیطی را برای استراحت، صرف نهار و قرار دادن لوازم مختلف فراهم کند. ظاهر ساده این میزها آنها را برای تزیین اتاق نشیمن و پذیرایی منازل بسیار مناسب و کاربردی کرده است. در ادامه به قیمت میز عسلی تاشو اشاره می کنیم.

طراحی شیک و ساده این میزها فضای زیادی را در دکوراسیون منزل اشغال نمی کند. و در صورت لزوم می توان آنها را به راحتی باز کرد و به مهمانان نشان داد. میز عسلی تاشو را می توان در کمد خانه نیز قرار داد. بسیاری از افراد از این میزها در اتاق خواب خود استفاده می کنند، آن ها را به عنوان میز آرایش، میز پذیرایی و میز مطالعه قرار می دهند و در مواقع نیاز به راحتی آن ها را باز کرده و استفاده می کنند. رنگ و جنس مدل های مختلف این میزها بهترین و زیباترین دکوراسیون منزل را ایجاد می کند.

شکل های مختلف میز عسلی

میزهای تاشو چوب عسلی

این نوع میزها دوام و استحکام بالایی دارند. این میزها با جلوه طبیعی زیبای چوب گزینه بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در قسمت های پذیرایی منازل هستند. با توجه به کاربردهای متنوع و زیبایی ظاهری می توان از آنها به عنوان یک انتخاب متنوع و شیک در دکوراسیون منزل استفاده کرد.

میزهای عسلی فلزی تاشو

این نوع میزها به دلیل استحکام و دوام بالا عمدتاً در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. این میزها معمولاً در کافه ها، رستوران ها و مکان های پر رفت و آمد استفاده می شوند. جلوه بصری این میزها به اندازه انواع دیگر میزها چشمگیر نیست، اما دوام و مقاومت آن ها بالاست که امکان استفاده از آن ها را در فضاهایی که نیاز به میزهای بادوام دارند، می دهد. میز عسلی تاشو فلزی را می توانید در باغ، ویلا یا سایر فضای باز، حتی در برابر باران و باد قرار دهید.

میزهای عسلی تاشو پلاستیکی

این نوع میزها به عنوان یک گزینه مناسب برای اتاق بازی کودکان شناخته می ‌شوند. با توجه به انعطاف بالایی که دارند، از شکستگی و عوامل دیگر هنگام بازی کودکان جلوگیری می کند. این میز با وزن سبک و رنگ‌ های شاد و متنوع، برای اسباب بازی کودکان و سرو غذای آنها بسیار مناسب هستند. اما به دلیل ظاهری که برای فضا های پذیرایی مناسب نیست، استفاده از آنها در این اماکن پیشنهاد نمی ‌شود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*