چه رنگی به چوب مبل می آید ؟

چه رنگی به چوب مبل می آید

چه رنگی به چوب مبل می آید ؟ راهنمای انتخاب رنگ چوب مبل ؟  اگر برای اولین بار می خواهید مبل منزل خود بخرید یا می خواهید دکوراسیون خود را تغییر دهید، یکی از راه حل های موجود این است که ابتدا سرویس چوب و مبلمان خود را استخدام کنید، سپس بسته به رنگ و مدل مبل، سرویس مبلمان خود را استخدام کنید. ، سایر اقلام را خریداری و ترتیب دهید. به دنبال خرید مبل ارزان هستید پیشنهاد ما به شما صندلی شیک است بزرگترین تولیدکننده در زمینه مبل و صندلی اپن آشپزخانه.

اگر یک مبل را به خانه ای که قبلاً تزئین شده اضافه می کنید یا ترجیح می دهید مبل نقش حمایت کننده داشته باشد، انتخاب رنگ بسیار مهم است. انتخاب یک مبل جدید برای تم رنگی فعلی خانه به این معنی است که باید تصمیم بگیرید مبل خنثی باشد یا برجسته. طراحان مبل هایی را ترجیح می دهند که با رنگ دیوار هماهنگ باشد تا اتاق یکپارچه شود و خانه بزرگتر به نظر برسد. این یک ایده خلاقانه برای یک پالت رنگی هماهنگ است. اگر مبل راحتی بخرید که با رنگ دیوار شما مطابقت داشته باشد، تغییر رنگ دیوار در آینده می تواند پیچیده باشد.

رایج ترین رویکرد خرید مبل هایی است که مکمل دکورهای دیگر هستند و در عین حال مرکز توجه نیستند و به رنگ دیوار استتار نمی شوند. به همین دلیل است که رنگ های خنثی مبل برای اکثر خانه ها محبوب ترین هستند.

مبلمان چوبی جاودانه است. اگرچه سبک ها ممکن است از یک دهه به دهه دیگر تغییر کنند، ماهیت مبلمان چوبی همیشه برترین است. هنگامی که خانه خود را با مبلمان چوبی تزئین می کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه انتخاب خود را با رنگ های مناسب تکمیل کنید. برای کمک به درک بهتر این فرآیند، نکاتی را به شما ارائه می کنیم.

چه رنگی به چوب مبل می آید

اگر به دنبال رنگ های روشن برای هماهنگی با مبلمان چوبی خود نیستید، همیشه می توانید رنگ های خنثی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر مبلمان چوبی شما به رنگ عسلی یا کهربایی است، می توانید رنگ سفید یا مرواریدی را برای پارچه مبلمان انتخاب کنید. برای سایه های روشن و تیره چوب، می توانید رنگ های بژ، بژ یا عاج را برای رنگ و دکوراسیون انتخاب کنید.

اگر به رنگ های شاد علاقه دارید، می توانید قرمز خاکی و نارنجی را با رنگ های گرم مبلمان چوبی ترکیب کنید. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از رنگ‌های آبی سرد، سبز و خنثی به کنتراست بالایی دست پیدا کنید تا رنگ‌های گرم چوب را به نمایش بگذارید. رنگ زرد می تواند به خوبی با چوب روشن هماهنگ شود، اما برای ایجاد رنگ های متضاد بر آن غلبه نمی کند.

راهنمای انتخاب چوب مبل: تیره یا روشن؟

اگر تصمیم دارید مبل شما برجسته یا خنثی باشد، باید در مورد رنگ مبل تصمیم بگیرید. رنگ کف خانه شما تاثیر زیادی در انتخاب رنگ مناسب مبل دارد. اگر به مبل راحتی فکر می کنید که به معنای واقعی کلمه روی زمین شما بنشیند، ترجیحا از رنگ های روشن استفاده کنید. از آنجایی که مبل های سلطنتی و کلاسیک بزرگ هستند و بیشتر پارچه ها نور را جذب می کنند، استفاده از رنگ تیره می تواند اتاق را به میزان قابل توجهی تیره کند.

اگر مبل تیره ای را روی سطح تیره قرار دهید، به نظر می رسد مبل در اتاق ناپدید شده است! اگر می خواهید از مبل تیره روی یک طبقه تیره استفاده کنید، باید سعی کنید آن را بیشتر به چشم بیاورید. یک مبل تیره با پایه های فلزی یا چوبی روشن می تواند فضای بصری بین مبل و کف ایجاد کند. استفاده از یک فرش روشن در زیر مبل می تواند رنگ های تیره را از بین ببرد و رنگ مبل را برجسته کند.

رنگ روشن چالش های متفاوتی را نسبت به مبل های تیره ایجاد می کند. بزرگترین چالش یک مبل رنگ روشن، لکه گیری و نشان دادن سن مبل است. قبل از انتخاب یک مبل سفید یا روشن، به نحوه استفاده از اتاق در حال حاضر فکر کنید، نه اینکه چگونه امیدوارید در آینده از آن استفاده شود. اگر سگ شما دوست دارد روی کاناپه دراز بکشد، احتمالاً نمی خواهید یک کاناپه سفید را بدون آموزش جدی در اتاق نشیمن خود قرار دهید! اگر مبل شما توسط کودکان و حیوانات خانگی استفاده می شود و هنوز ایده مبل روشن را دوست دارید، روکش های قابل شستشو راه حل خوبی هستند.

کدام رنگ برای چوب مبلمان مناسب تر است ؟

هنگامی که روشنی و تاریکی مبل جدید خود را در نظر گرفته اید، وقت آن است که به رنگ آن نیز فکر کنید. اگر نمیخواهید مبلمان در چشم باشد، مبل با رنگ خنثی یک انتخاب محبوب است. مبل های خنثی به راحتی می توانند خانه را تزئین کنند و با تغییر سبک شما در طول سال ها می توانند مطابقت داشته باشند.

پارچه مبل خنثی شامل رنگ های بژ، خاکستری، قهوه ای و کرم است. پارچه بژ مات مبل می تواند در مقایسه با رنگ های دیگر کسل کننده به نظر برسد اما پارچه بژ بافت دار با تکه های رنگی می تواند بدون افزودن رنگ های جدید جذابیت ایجاد کند. مبل های خاکستری می توانند از خاکستری کم رنگ تا زغالی متغیر باشند. مبل های خنثی می توانند بی سر و صدا مکمل دکوراسیون دیگر شما باشند اما همچنان شیک و جذاب هستند.

وقتی مبل جدید می‌خرید، خود را ملزم به خرید مبل های عاشقانه همسان نکنید! یک گزینه انعطاف پذیرتر، انتخاب مجموعه رنگ از صندلی های روکش دار برای تکمیل دکوراسیون جدید شما است. لزومی ندارد که صندلی ها دقیقاً با رنگ مبل بزرگ مطابقت داشته باشند اما می توانند رنگ مبل را در یک الگو یا بافت بگنجانند. استفاده از مجموعه ای از مبل های تک نفره رنگی به جای یک رنگ مشخص، فرصت های بیشتری را برای اضافه کردن رنگ جدید به تم رنگی و گزینه های بیشتری برای چیدمان مبلمان به شما می دهد.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*