آشنایی با انواع طرح های میز ناهارخوری

آشنایی با انواع طرح های میز ناهارخوری

آشنایی با انواع طرح های میز ناهارخوری ؟ امروزه مدل های مختلفی برای میز ناهارخوری عرضه شده و مشتری ها با توجه به سلیقه میزناهارخوری دلخواه خود را انتخاب می کنند همچون میزناهارخوری چوبی، فلزی، شیشه ای و..

انواع میز ناهارخوری

میز ناهارخوری با رویه شیشه ای

کسانی که میز ناهار خوری رویه شیشه ای را برای تزیین پذیرایی منزل خود انتخاب می کنند افرادی با ذهنی بسیار حساس و دقیق هستند. این افراد به جزئیات چیزهایی که در اطراف و اطراف خانه خود می گذارند اهمیت زیادی می دهند و همیشه دوست دارند دکوراسیون داخلی خانه خود را در بهترین حالت ببینند.

خرید و انتخاب میز ناهارخوری رویه شیشه ای یکی از مواردی است که در همان ابتدا توجه همگان را در تزیین پذیرایی شما به خود جلب می کند و به خوبی در میان چیدمان مبلمان منزل می درخشد. اگر می خواهید زیبایی این مدل میز را دوچندان کنید کافیست از رومیزی و گلدان گل استفاده کنید. با قرار دادن یک رومیزی زیبا و گلدان گل روی این مدل میز، فضایی شیک و خاص را در محیط خانه خود ایجاد می کنید.

در ابتدا در مورد تمام نکات مثبت و تاثیرگذار میزهای شیشه ای صحبت کردیم، اما اینکه واقع بین باشیم و در مورد نکات منفی آنها صحبت کنیم، ضرری ندارد. میزهای شیشه ای با وجود تمام زیبایی ها و ویژگی هایی که به دکوراسیون داخلی ما می بخشند، یک نکته منفی دارند که مربوط به کثیفی آن ها در اثر گرد و غبار است. هنگام خرید میز شیشه ای باید هر روز آن را تمیز کنید و مراقب باشید اثر انگشت یا خطوط دستمالی که برای تمیز کردن میز استفاده می کنید روی سطح شیشه باقی نماند.

به مرور زمان و به دلیل استفاده روزانه شما از میز ناهارخوری، خراش هایی روی شیشه آن نیز ایجاد می شود. بنابراین اگر به دنبال خرید مدل های متنوع و مجلل هستید، بهتر است به دنبال نمونه های میز ناهارخوری چوبی باشید که طراحی متنوع تری دارند و ماندگاری بیشتری دارند.

شکل میز ناهارخوری

ظاهر و ساختار میز ناهارخوری با توجه به سلیقه های مختلف ساخته و تولید می شود. اگر شما هم جزو افراد علاقه مند به مدل ها و مدل های میز ناهارخوری مدرن هستید، بهتر است یک میز گرد را برای شام یا صبحانه خانوادگی انتخاب و خریداری کنید. در این مدل رومیزی شما به افراد سر میز نزدیکتر هستید و می توانید هنگام غذا خوردن چهره یکدیگر را ببینید. بنابراین برای ایجاد فضایی دوستانه و خانوادگی، انتخاب میز ناهارخوری دایره ای شکل گزینه ایده آلی است.

آشنایی با انواع طرح های میز ناهارخوری

اگر می خواهید از این میزهای غذاخوری برای مجالس خانوادگی استفاده کنید، باید یادآور شویم که این اصلا گزینه مناسبی نیست. زیرا برای داشتن صندلی های بیشتر برای میز ناهارخوری گرد خود باید میز بزرگتری خریداری کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که فاصله بین صندلی ها به حدی باشد که در هنگام سرو غذا، آرنج افراد به هم برخورد کند. این باعث می شود که فضای زیادی در اتاق غذاخوری خانه شما توسط یک میز و صندلی ناهارخوری تکی اشغال شود.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که در ساختمان های آپارتمانی زندگی می کنید و فضای زیادی برای قرار دادن این مدل از میزهای ناهارخوری گرد و بزرگ ندارید، بهتر است از میزهای مستطیلی استفاده کنید.

میز ناهار خوری چوبی

چوب یکی از مواد اصلی مورد نیاز برای تولید میز ناهارخوری است. میز ناهارخوری چوبی یکی از تجربیات معمول و متداول است که می توانید نمونه های زیادی از آن را در دکوراسیون خانه های مختلف مشاهده کنید. حتی در بسیاری از موارد، مدرن یا روستایی بودن دکوراسیون منزل فرقی نمی کند. مدل های چوبی این میزها دوام و پایداری بی نظیری دارند و پس از گذشت زمان زیبایی فراگیر خود را از دست نمی دهند.

ساخت میز ناهارخوری با ترکیب مواد (چوب و فلز)

امروزه میزهای ناهارخوری ترکیبی به یکی از مدل های محبوب بسیاری از افراد خوش سلیقه تبدیل شده است. این سبک از میزها وزن متعادل تری دارد و دوام و استقامت قابل قبولی نسبت به سایر مدل های موجود در بازار دارد. برخی از این مدل‌های میز با حضور در مجموعه‌ای امروزی، نمایی چشم نواز را ارائه می‌دهند.

شما می توانید این نوع میزها را در شکل ها و اندازه های مختلف بسته به فضای سرگرم کننده در منزل خود خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی صندلی اپن شیک در ساخت و تولید کلیه اقلام دکوراسیون داخلی منزل مانند میز و صندلی غذاخوری و مبلمان منزل از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده می کند. در واقع شما می توانید کالای مورد علاقه خود را از بین انواع محصولات این مجموعه انتخاب کرده و به صورت آنلاین با بهترین قیمت خریداری کنید.

میز ناهارخوری مدل سنگی

زمانی که قصد دارید از میز ناهارخوری خود به عنوان یک کالای لوکس و تزئینی استفاده کنید، بهتر است میز ناهارخوری با ترکیبی از سنگ مرمر را انتخاب کنید. با این حال در بسیاری از نقاط جهان، تزئینات سنگی سنتی یکی از مهم ترین و مجلل ترین اشیای قیمتی است. یکی از نکات قابل توجه این نوع میز ناهارخوری قیمت بالای سنگ مرمر یا سنگ گرانیت مرغوب می باشد. این مدل های میز ناهارخوری بسیار سنگین هستند و بهتر است برای خانه های کوچک از مدل های کوچک استفاده کنید. زیرا انواع بزرگتر آن برای میز ناهارخوری مناسب نیست و انعطاف زیادی در چیدمان دکوراسیون پذیرایی به شما نمی دهد.

پایه های میز ناهار خوری

شاید برای شما عجیب باشد که بگوییم پای میز در زیبایی و استحکام آن نقش ویژه ای دارد. مثلا میزهایی که رویه های مرمری یا گرانیتی دارند وزن بیشتری دارند و باید پایه یا پایه های مناسبی برای نگه داشتن میز در نظر گرفت. برخی از انواع پایه میز ناهارخوری دارای طرح های حک شده زیبایی هستند که شکوه خاصی به فضای دکوراسیون منزل می بخشد. برای خرید میز ناهار خوری  و خرید صندلی اپن مورد علاقه خود و خرید آنلاین خود می توانید به سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*