آینه دکوراتیو و تاثیر آن در زیبایی منزل

آینه دکوراتیو و تاثیر آن در دیزاین داخلی

آینه دکوراتیو

از آینه دکوراتیو برای زیبا ساختن محیط منزل استفاده می‌شود. استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون منزل باعث به وجود آمدن جلوه‌ای شیک و خاص می‌گردد. توجه داشته باشید که دکوراسیون منزل و زیبایی محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. که همواره باید به آن توجه کنید. آینه‌های دکوراتیو در شکل‌های مختلفی وجود دارند مانند: آینه دکوراتیو لوزی، دایره، مستطیل و …

اگر بخواهیم کلی‌تر بیان کنیم. آینه‌های دکوراتیو به دو صورت وجود دارند:

آینه‌های از قبل آماده شده

این آینه‌ها را می‌توانید به راحتی در هر قسمتی که دوست دارید نصب کنید. هر زمان که خواستید محل نصب آن را تغییر دهید. این نوع آینه دارای وزن سبکی هستند و نصب آن‌ها بسیار راحت می‌باشد. این نوع از آینه به شکل چند تکه وجود دارد. که در انواع آینه دکوراتیو لوزی، مستطیل و دایره هستند. معمولا به صورت تکه‌های بزرگ و کوچک وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود نحوه‌ی چیدن و فاصله‌ی آن‌ها از یکدیگر را مشخص کنید. محیط منزل خود را بسیار شیک و جذاب کنید.

آینه‌های برش‌کاری شده

این نوع از آینه‌ دکوراتیو در محل برش داده می‌شوند. توسط افراد مربوطه با دقت نصب می‌شوند. با نصب کردن این نوع آینه دکوراتیو زیبایی محیط خود را دو چندان کنید.

وجود یک آینه دکوراتیو در منزل علاوه بر زیبایی که دارد. با منعکس کردن وسایل باعث بزرگ‌تر نشان دادن محیط و همین‌طور با انعکاس نور باعث روشنایی بیش‌تر منزل می‌شود.

آینه‌ دکوراتیو مدل گنبدی یکی از بهترین آینه‌ها برای منزل شما است. دارای طرح‌ها و شکل‌های متنوع و بسیار زیبایی می‌باشد. که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن را تهیه کنید. برای ساخت آینه دکوراتیو گنبدی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. که باعث شفافیت بسیار زیاد این آینه شده است.

آینه دکوراتیو لوزی

آینه دکوراتیو لوزی یک انتخاب زیبا و خاص برای طراحی دکوراسیون شما می‌باشد. که در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی وجود دارد و انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه شما دارد. معمولا برای آینه‌کاری دیوار هم از آینه دکوراتیو لوزی استفاده می‌شود. به این صورت که برش‌های لوزی شکل را با ظرافت و دقت بالا در کنار یکدیگر نصب می‌کنند. که زیبایی خیره کننده‌ای به محیط می‌بخشد.

طرح آینه دکوراتیو لوزی شبیه به الماس می‌باشد و زیبایی خاص خودش را دارد. شما هم می‌توانید با آویزان کردن آن بر روی دیوار از این زیبایی نهایت استفاده را ببرید. با نصب کردن آینه دکوراتیو لوزی، دکوراسیونی مدرن برای منزل خود ایجاد کنید.

"خرید

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو

  1. قابل استفاده در تمام قسمت‌های منزل مانند: اتاق خواب، راهرو، پذیرایی، حمام و … می‌باشد. می‌توانید در هر قسمت از دیوار که دوست داشتید آن را نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
  2. برای نصب کردن آینه دکوراتیو لوزی به زمان زیادی نیاز ندارید و این کار به سرعت انجام می‌گیرد.
  3. با توجه به تکه‌ای بودن این آینه اگر تکه‌ای از آن شکسته شود. به راحتی می‌توانید تکه‌ای دیگر را جایگزین آن کنید و نیازی به عوض کردن کل آینه ندارید.
  4. آینه دکوراتیو لوزی در سه رنگ: سفید، برنز و مسی وجود دارد و می‌توانید. هر کدام را که هماهنگی بیشتری با دکوراسیون و وسایل منزلتان دارند را انتخاب کنید. زیبایی منزل خود را دو چندان کنید.
  5. آینه‌های دکوراتیو لوزی که به صورت تراش خورده وجود دارند. در اندازه‌های متفاوتی هستند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید اندازه آن‌ها را مشخص کنید. قیمت آینه‌های لوزی تراش‌داری که ابعاد بزرگ‌تری دارند. مناسب‌تر از آینه لوزی با تراش‌های کوچک‌تر می‌باشد.

آینه‌های دکوراتیو لوزی دو سبک مختلف در طراحی دارند:

  1. این مورد به صورت یکنواخت بر روی یک آینه‌ی بزرگ قرار دارد. یکی از معایب این مورد این است که اگر قسمتی از آینه آسیب ببیند. بشکند باید کل آینه را عوض کنید و این کار هزینه‌ی زیادی دارد.
  2. آینه‌های لوزی که به صورت تکه‌ای هستند. که در صورت شکستن تکه‌ای از آن نیازی به عوض کردن کل آینه نمی‌باشد. می‌توانید همان یک قسمت را عوض کنید که این کار هزینه‌ی زیادی هم نخواهد داشت. توجه داشته باشید که این سبک جلوه‌ی بیشتری نسبت به سبک قبلی دارد. همینطور طرفداران بیشتری هم به خود اختصاص داده است.

آینه دکوراتیو لوزی می‌تواند دارای نقش و نگار‌های زیبایی هم باشد. توجه افرادی  را که به هنر اهمیت می‌دهند و کارهای هنری دوست دارند، جلب کند. البته فراموش نکنید که آینه‌ی لوزی به تنهایی هم نمادی از هنر و زیبایی می‌باشد.

شکل های مختلف آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو لوزی روکش‌های گوناگونی مانند: آلومینیوم، مس و رنگ دارد و با توجه به نقش‌های زیبایی که روی آن انجام می‌گیرد. برای ساختن دکوراسیونی شیک و مدرن از آن‌ها استفاده کنید.

روکش آلومینیوم انعطاف‌پذیری بالا و صیقل خوبی دارد. کارایی بیش‌تری هم دارد. اگر از روکش مسی برای آینه استفاده شود، قیمت آینه‌ی مورد نظر گران‌تر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که قیمت آینه دکوراتیو لوزی به کاری که روی آن‌ها انجام می‌گیرد.

گاهی اوقات برای زیبایی بیش‌تر آینه‌ی لوزی از گرد طلا در حاشیه‌های آن استفاده می‌کنند که این کار جذابیت آینه را بیش‌تر می‌کند.

آینه دکوراتیو لوزی یکی از زیباترین و خوش ساخت‌ترین آینه‌ها می‌باشد. که علاوه بر استفاده در منزل، در محیط کار هم می‌توانید از آن استفاده کنید. محیطی زیبا و مدرن بسازید که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

آینه لوزی

آینه‌ای که کاربرد تزیین داشته باشد و شکل آن به صورت لوزی باشد. آینه لوزی نام دارد که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. توجه داشته باشید که لوزی در واقع همان مربع است که کمی تغییر در زاویه‌های داخلی آن ایجاد شده است و به شکلی زیبا درآمده است.

به طور کلی آینه‌ها از گذشته تا کنون نقش‌های زیادی در زندگی مردم داشته‌اند. امروزه این نقش‌ها پر رنگ‌تر از قبل شده‌ است. برخی از آینه‌ها صرفا برای نگاه کردن و دیدن سر و وضع افراد بکار می‌رود که معمولا این آینه‌ها ساده هستند. طرح خاصی ندارند و در انوع بدون قاب و همراه با قاب و در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. برخی دیگر از آینه‌ها جنبه‌ی تزیینی و زیبایی دارند که قیمت این آینه‌ها نسبت به آینه‌های دیگر بیش‌تر می‌باشد.

به عنوان نمونه آینه لوزی معمولا به عنوان آینه تزیینی استفاده می‌شود. زیرا با توجه به رنگ‌های زیبا و طرح‌های چشم نوازی که دارد معمولا در محل‌هایی که در معرض دید مهمان‌ها وجود دارد از آن استفاده می‌شود. برای خرید آینههای دکوراتیو می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*