انتخاب بهترین صندلی اپن

انتخاب بهترین صندلی اپن

نحوه انتخاب بهترین صندلی اپن

انتخاب بهترین صندلی اپن ؟ در آشپزخانه ها از اپن کانتر برای نمای بهتر و زیباتر استفاده می کنند.
برخی خانواده ها از اپن به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده می کنند، معماران برای دکوراسیون و نمای اپن آشپزخانه بیشتر به ظرافت و دقت توجه می کنند.
درهای باز معمولا از همه طرف قابل مشاهده هستند و به بهترین شکل در آشپزخانه قرار می گیرند.
به طور کلی وجود بازشوها باعث زیباتر شدن فضا شده و نمای و جلوه بهتری برای آشپزخانه فراهم می کند.
اگر یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سینک ظرفشویی در بهترین مکان آشپزخانه قرار گیرند. دهانه ها می توانند نقش میز ناهارخوری را داشته باشند.
عنوان دومی که به آشپزخانه جلوه می دهد میز ناهارخوری است. میز ناهارخوری در مدل های مختلف گرد، مربع، مستطیل و یا حتی با پیشخوان عرضه می شود.
اگر از درهای باز به عنوان میز ناهارخوری استفاده می کنیم. باید بهترین صندلی را انتخاب کنیم تا فضای زیادی را اشغال نکند و اندازه و ابعاد آن با فضای آشپزخانه ما سازگار باشد.

نحوه انتخاب بهترین صندلی

برای انتخاب صندلی برای آشپزخانه اپن خود بهتر است به تمام فضاهای آشپزخانه خود توجه کنید. به قسمت آشپزخانه، رنگ کابینت، رنگ فرش، رنگ پرده، رنگ تجهیزات آشپزخانه مانند فرش، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره.
برای انتخاب صندلی اپن بهتر است ابتدا از ابعاد اپن خود مطلع شوید. فاصله زمین تا سطح اپن را در نظر بگیرید. بهتر است ارتفاع صندلی با دهانه آن مطابقت داشته باشد. ارتفاع صندلی نباید خیلی کوتاه باشد و نه خیلی زیاد، زیرا هنگام نشستن روی آن راحت نیست.
برای انتخاب صندلی به جنس صندلی خود توجه کنید. اگر صندلی ما فلزی است. بهتر است صندلی فلزی و پارچه ای را انتخاب کنیم، اما اگر صندلی از جنس چوب است. بهتر است صندلی از چوب یا چوب طرح دار انتخاب شود.

توجه به قسمت نشیمنگاه

همچنین باید به نشیمنگاه صندلی نیز توجه کنید. بهتر است نشیمنگاه صندلی نرم باشد و سفت نباشد زیرا هر چه نرمتر باشد راحتتر می نشینیم و اگر سفت باشد کمردرد داریم.
به رنگ مبلمان و درب ها دقت کنید. اگر رنگ در تیره است می توانید برای صندلی ها رنگ روشن انتخاب کنید یا اگر درب روشن است رنگ تیره را انتخاب کنید تا صندلی ها متضاد باشند. یکدیگر با دیگران
اگر رنگ صندلی ها و اپن با هم متضاد باشند باعث زیباتر جلوه دادن آشپزخانه می شود.
مدل های مختلفی از صندلی تاشو وجود دارد. اگر فضای آشپزخانه کوچک است می توانید از صندلی های تاشو استفاده کنید. مزیت صندلی های تاشو این است که می توانند تا شوند و فضا باز باشد و در مواقع نیاز باز شود.


برای مشاهده مدل های مختلف صندلی اپن می توانید روی لینک موردنظر کلیک کنید.


صندلی های بدون بازو

برخی از صندلی ها بدون بازو هستند و فقط دارای نشیمنگاه هستند. این نوع صندلی ها معمولا برای افراد داخل آن راحت نیستند. صندلی هایی که تکیه گاه و نشیمنگاه دارند بهتر و راحت تر هستند.
بهتر است صندلی‌های اپن دارای زیرپایی باشند، زیرا افراد می‌توانند راحت‌تر روی آن بنشینند.
بعضی از صندلی ها روی چرخ هستند یعنی در پایه هایشان از چرخ گردان استفاده می شود. که اگر صندلی ما روی سرامیک قرار گیرد بتوانیم آن را به راحتی جابجا کنیم.
برخی از صندلی ها از پلاستیک ساخته شده اند. صندلی های پلاستیکی معمولاً شکسته نمی شوند و قابل شستشو هستند.
از مزایای صندلی های پلاستیکی نسبت به صندلی های چوبی این است که شکسته نمی شوند و قابل شستشو هستند.
صندلی های چوبی معمولا اگر پرتاب شوند می شکند. اگر چیزی روی پایه ها ریخته شود و بخواهیم آن را بشوییم رنگ چوب عوض می شود. تیره می شود اما پلاستیک اینطور نیست بعد از شستن رنگش تغییر نمی کند.

ویژگی برخی صندلی اپن

ارتفاع برخی از صندلی ها قابل تنظیم است.
صندلی های بدون ماژول به طور کلی حس خوشایندی به ما نمی دهند.
صندلی‌های چرمی با تکیه‌گاه و صندلی‌های چرمی می‌توانند راحت‌تر باشند. بنابراین بیشتر افراد روی صندلی‌های راحت می‌نشینند.

ارتفاع صندلی اپن

به ارتفاع و فاصله توجه کنید.
ارتفاع صندلی باید در ایده آل ترین موقعیت خود باشد.
ابتدا ارتفاع اپن را اندازه می گیریم، بهتر است ارتفاع صندلی در وسط اپن باشد. یعنی نه خیلی کم و نه زیاد، باید زیر حد متوسط ​​باشد. وقتی روی صندلی می نشینیم، خیلی پایین هستیم. وقتی ارتفاع صندلی کم است خیلی بلند می نشینید و احساس خوبی ندارید.
وجود صندلی برای اپن آشپزخانه جلوه و جلوه زیباتری به اپن آشپزخانه می دهد. بهتر است صندلی آشپزخانه اپن را با بیشترین سلیقه و دقت انتخاب کنید.
ارتفاع برخی از صندلی ها قابل تنظیم است. با انتخاب چنین صندلی هایی می توانیم نسبت به ارتفاع صندلی احساس راحتی کنیم.
صندلی‌های اپن انواع مختلفی دارند، برخی از صندلی‌های اپن مستطیلی و مربعی شکل هستند. برای این دو نوع صندلی اپن می‌توانید به راحتی صندلی انتخاب کنید، اما باید به ارتفاع صندلی و صندلی روباز توجه کامل داشت.

دهانه صندلی اپن

برخی از دهانه ها گرد یا بیضی هستند. بهتر است صندلی های گرد یا نیم دایره ای را برای دهانه های گرد و بیضی انتخاب کنیم تا با دهانه ما همخوانی داشته باشد.

صندلی برای دهانه های مستطیلی و مربعی به راحتی در بازار موجود است. اما صندلی برای دهانه های گرد و بیضی به راحتی پیدا نمی شود.
صندلی برای دهانه های گرد و بیضی را می توان حتی از شرکت های ساخت صندلی، میز و مبل سفارش داد که به راحتی انجام می شود.
برای سفارش صندلی به ابعاد، ارتفاع و سایز آن دقت کنید. صندلی هایی که جک دارند به راحتی ارتفاع را تنظیم می کنند.

چند صندلی می توانید در فضا جا دهید؟

برای اینکه بفهمیم چند صندلی می توان در فضا قرار داد. اگر بخواهیم از میز اپن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنیم، ابتدا باید به تعداد افراد خانواده توجه کنیم. و دست و پا را مسدود نمی کند. می توانید صندلی ها را در هوای آزاد قرار دهید.
انتخاب بهترین صندلی اپن ؟ اما اگر می خواهید از صندلی اپن به عنوان دکوراسیون و نما استفاده کنید. بهتر است از صندلی زیاد استفاده نکنید، یک یا حداکثر دو صندلی کافی است.
صندلی‌های اپن با صندلی‌های دیگر متفاوت هستند. صندلی‌های اپن معمولا شیک‌تر و کوچک‌تر هستند، بنابراین به راحتی می‌توان از آن‌ها در آشپزخانه‌ها استفاده کرد.
صندلی‌های اپن ارزان‌تر، سبک‌تر هستند و فضای کمتری را نسبت به سایر صندلی‌ها اشغال می‌کنند. به طور کلی بهتر است برای چیدمان صندلی ها در اطراف اپن آشپزخانه، صندلی هایی را انتخاب کنیم. که با فضای آشپزخانه ما هماهنگی داشته باشند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*