انتخاب مبل سبز برای دکوراسیون داخلی

انتخاب مبل سبز برای دکوراسیون داخلی

انتخاب مبل سبز برای دکوراسیون داخلی و جلوه های آن ؟ لازمه داشتن دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد در منزل را می توان در انتخاب رنگ مبلمان نام برد. رنگ مبل می تواند بر کارایی و احساسات خانه شما تأثیر بگذارد و حتی بر روحیه شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل رنگ های مختلفی برای انتخاب مبل وجود دارد که یکی از این رنگ ها انتخاب مبل سبز است. این رنگ آرامش و طراوت زیادی به فضای داخلی می بخشد و در کنار رنگ های مکمل خود را به شکلی خاص نشان می دهد. با توجه به خاص بودن رنگ سبز و انتقال حس طبیعت به عموم، بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

ویژگی های رنگ سبز

بر اساس اصول روانشناسی رنگ، رنگ سبز یکی از رنگ های بسیار آرامش بخش است و استفاده از آن در هر دکوراسیونی فضایی آرام و دلنشین ایجاد می کند. یکی از دلایلی که در سال های اخیر باعث محبوبیت رنگ سبز در دکوراسیون شده است، افزودن رنگی شیک و لوکس به فضای داخلی است. در رنگ سبز شاهد تعادل رنگ استاندارد هستیم و مانند رنگ های گرم انرژی بالایی ندارد و مانند رنگ های سرد فضای کسل کننده ای ایجاد نمی کند. این ویژگی باعث شده است که در اکثر مواقع آن را به یکی از گزینه های خوب در زمینه دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. البته رنگ سبز طیف های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون خود یکی را انتخاب کنید. از این رو طیف های محبوب رنگ سبز را بیان می کنیم و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود از آن در منزل خود استفاده کنید. از انواع این محدوده‌ها می‌توان به رنگ سبز «درباری، چمنی، فسفری، یشمی، کلاسیک، سلطنتی» اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : خرید صندلی آشپزخانه و خرید آینه قدی فقط کلیک کنید

تاثیر مبل سبز در دکوراسیون

همانطور که می دانید مبلمان یکی از محوری ترین عناصر است که رنگ و طرح آن در نگاه اول قابل مشاهده است. پس مبل سبز تاثیر زیادی در چیدمان اتاق نشیمن شما دارد و باید به آن توجه کنید. در واقع سایه های روشن سبز بیشتر در سبک های مدرن استفاده می شود و جلوه ای زیبا و زنده به دکوراسیون شما می بخشد. در عین حال برخلاف این مشکل، استفاده از رنگ سبز تیره در سبک مبلمان کلاسیک بیشتر دیده می شود و محیطی اشرافی با حسی مجلل در خانه شما ایجاد می کند. مبل سبز طرفداران خاص خود را دارد و با قرار گرفتن در دکوراسیون منزل، فضایی شاد ایجاد می کند و سپس حس مثبتی را به خانه شما القا می کند.

ارائه بهترین رنگ مکمل با مبل سبز

برای اینکه با مبل سبز در منزل خود طراحی جذاب تری داشته باشید، انتخاب رنگ های مکمل کمک زیادی به زیباتر شدن فضای داخلی شما می کند. این مکمل ها به شما این فرصت را می دهند که ایده های جذابی را در ذهن خود ایجاد کنید و آنها را در لوازم جانبی و سایر لوازم خانگی ادغام کنید.

با ترکیب مبل سبز و خاکستری فضایی آرام ایجاد کنید

ترکیب مبل سبز با رنگ خاکستری به کسانی پیشنهاد می شود که می خواهند آرامش بیشتری در فضای داخلی خود داشته باشند. در واقع خاکستری کاملا خنثی است و در کنار مبل سبز رنگ زیبا به نظر می رسد. حتی می توانید رنگ خاکستری را از کوسن، فرش، پرده و غیره انتخاب کنید. و آن را به شکلی مکمل با مبلمان سبز خود بچینید.
دکوراسیون اشرافی و مجلل با مبل سبز و طلایی
اگر به دنبال انتخاب مبل کلاسیک هستید و می خواهید با انتخاب رنگ منزل خود حسی لوکس ایجاد کنید، ترکیب مبل سبز و طلایی عالی است. در واقع مبل سبز از زمان عثمانی در بیشتر کشورهایی مانند ترکیه وجود داشته است و یکی از رنگ هایی است که تجمل و اشراف را در دکوراسیون شما به نمایش می گذارد.

با یک مبل سبز و سفید فضایی روشن ایجاد کنید

از جمله بهترین مکمل های مبل سبز می توان به رنگ سفید اشاره کرد. این رنگ در کنار سبز انرژی قابل توجهی را در اتاق نشیمن شما آزاد می کند. از ویژگی های ترکیبی این دو رنگ می توان به نورپردازی فضای داخلی خانه اشاره کرد. رنگ سفید با اکثر رنگ ها مطابقت دارد و فضایی روشن و راحت در اتاق نشیمن به شما می دهد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*