انتخاب مبل سفید شیک و جسورانه

انتخاب مبلمان سفید |صندلی اپن شیک

انتخاب مبل سفید ؟ یک مبل سفید می تواند در کنار هر رنگی به زیبایی خودنمایی کند و با هر سبکی متناسب باشد. در بین دکوراسیون های مدرن، استفاده از رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین ها در طراحی داخلی است.

بیشتر مردم تمایل دارند از رنگ های تیره برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان استفاده کنند. برای ایجاد فضایی دلنشین و متفاوت باید از رنگ های مکمل و متضاد استفاده کرد.

ویژگی های رنگ سفید

رنگ سفید یکی از رنگ های اصلی طبیعت است، این رنگ نماد پاکی، پاکی و آرامش است. رنگ سفید در طراحی داخلی محبوب است و فضایی روشن، باز و آرامش بخش در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد می کند.

علاوه بر این، این رنگ می تواند به ما کمک کند تا رنگ های دیگر را در طراحی برجسته کنیم. رنگ سفید یکی از پرفروش ترین رنگ های مبل است که در انواع مبلمان مدرن و سبک های دیگر استفاده می شود.

آنچه رنگ ها در ذهن تداعی می کنند یکسان نیستند. به عنوان مثال، یک نفر سفید را آرامش بخش و دیگری آن را سرد می داند. احساس ایجاد شده توسط رنگ ها به عوامل مختلفی در انسان بستگی دارد. رنگ ها در فرهنگ های مختلف معانی و تداعی های متفاوتی دارند.


برای خرید مبلمان و صندلی اپن به لینک مربوطه مراجعه کنید.


مبل سفید با چه رنگ هایی می آید؟

مبل سفید یکی از انتخاب های رایج برای طراحی اتاق نشیمن است. این رنگ به دلیل ظاهر شیک و ساده ای که دارد با اکثر سبک های دکوراسیون داخلی همخوانی دارد. معمولاً رنگ سفید برای دیوارها مناسب است، زیرا بقیه عناصر دکور در کنار این رنگ بیشتر به چشم می خورد. در سوئیت تعدادی رنگ مکمل با مبلمان اسپرت سفید آورده ایم.

سفید و طلا در مبلمان، اتحادی از تجمل و اشراف

رنگ سفید خنثی و زرد گرم است. ترکیب این دو رنگ به راحتی می تواند تعادل و هماهنگی را در مبلمان سفید ایجاد کند. رنگ سفید از گرمای رنگ طلایی می کاهد و آن را متعادل تر می کند. می توانیم میز، لوستر و پایه مبل را در این رنگ انتخاب کنیم تا فضای دکوراسیون را گرم و رسمی کنیم.

استفاده از دو رنگ خنثی مبل سفید و خاکستری

رنگ سفید نماد خلوص و آرامش و رنگ خاکستری نیز نماد تعادل و مدرنیته است. ترکیب این دو عنصر در مبلمان راحتی بسیار چشم نواز است. سفید و خاکستری فضایی آرام و مینیمال را ایجاد می کند. یکی از راه های مناسب استفاده از این دو عنصر در کنار هم، انتخاب دیوارهای خاکستری در کنار ست مبل سفید است. اگر دیوارهای اتاق نشیمن ما سفید است، در این حالت کوسن های خاکستری باعث می شود مبلمان با دیوار هماهنگ نباشد و آن را برجسته کند.

مبل سفید و مشکی، تضاد خوب

مجموعه ای از رنگ ها در کنار هم جذاب به نظر می رسند در حالی که با یکدیگر متضاد هستند. برای مثال مبل مشکی رنگی است که در عین تضاد با سفید، مکمل مناسبی به حساب می آید. مبل های سفید و مشکی دارای طرح های بسیار متنوعی هستند. می توانید از پارچه های راه راه یا چک شده با پایه های سفید استفاده کنید. این طرح ها فضایی خلاقانه و منحصر به فرد در دکوراسیون ایجاد می کنند.

انواع مدل مبل سفید

رنگ سفید در پارچه انواع مبلمان مدرن، اسپرت و کلاسیک استفاده می شود. با قرار دادن مبل سفید در اتاق نشیمن، نقطه کانونی روشنی در اتاق ایجاد می کنیم، زیرا توجه افراد را بیشتر به این قسمت از فضای خانه ما جلب می کند. بنابراین اگر نقطه کانونی ما روشن باشد، فضای اتاق نشیمن ما نیز بزرگتر از حد معمول به نظر می رسد.

مبل سفید در فضای روشن

بهترین راه برای چیدمان مبلمان سفید راحت، قرار دادن آن در مقابل پنجره است. به لطف این ترفند، ست ما نور را جذب کرده و محیط را روشن می کند. علاوه بر این، برای ایجاد طراوت به محیط می توانیم از کوسن های قرمز، زرد یا آبی استفاده کنیم. نکته دیگر اینکه رنگ پرده ها باید کمی با مبل ها متفاوت باشد تا برجستگی مبل بیشتر نمایان شود.

 

خلاصه ای از آنچه در این مقاله گفتیم

رنگ سفید نماد پاکی است. استفاده از آن در دکوراسیون داخلی به اتاق نشیمن ما ظاهری بزرگتر از حد معمول می دهد. این رنگ در سبک های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این به دلیل سهولت در ترکیب با سایر رنگ های دکوراسیون و ایجاد محیطی مینیمال و دلنشین است.

مبل های پارچه ای سفید قابلیت هماهنگی با رنگ های مختلف را دارند که از معروف ترین ترکیب های رنگی برای رنگ سفید می توان به طلایی، خاکستری و مشکی اشاره کرد. علاوه بر این، پارچه سفید در هر دو سبک مدرن و کلاسیک رایج است. برای خرید و سفارش انواع مبلمان از وب سایت صندلی اپن شیک اقدام کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*