انواع صندلی اپن آشپزخانه

خرید صندلی اپن آشپزخانه

بسیاری از افرادی که تصمیم به خرید صندلی اپن برای آشپزخانه منزل خودشان را دارند. سعی می کنند قبل از رفتن به فروشگاه ها و مراکز خرید مدل های مختلف صندلی های اپن یا حتی قیمت های صندلی اپن آشپزخانه را سرچ کنند. تا بتوانند یک گزینه مناسب را پیدا کنند و خریداری کنند. البته قیمت و مدل تنها مواردی نیست. که مردم قبل از خرید آنها را جستجو می کنند. بسیاری از افراد با این دغدغه روبرو هستند. که آیا صندلی اپن که از جنس چوب است گزینه بهتری می باشد. صندلی اپنی که جنس استیل دارد می‌تواند برای آشپزخانه آنها انتخاب مناسب تری باشد.

انواع صندلی اپن آشپزخانه و نکات خرید صندلی

صندلی اپن آشپزخانه اگر از همه نظر مناسب باشد باید قبل از هر چیز ارتفاع مناسبی داشته باشد. منظور از ارتفاع مناسب این است که هم با جثه افرادی که از آن استفاده می‌کنند. همخوانی داشته باشد و هم هنگامی که بر روی آن می نشینند و غذا صرف می‌کنند. احساس راحتی داشته باشند نه اینکه لازم باشه خیلی خم شوند یا خود را بکشند.

بعد از اینکه ارتفاع مناسب را تخمین زدید بهتر است. به دنبال صندلی هایی باشید که جنس مناسبی داشته باشند. سبک آنها به دکوراسیون منزل شما بخورد و هماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون از بین نرود. بعد از اینکه ارتفاع و سبک و جنس صندلی را مشخص کردید. سعی کنید حتما آن را امتحان کنید و مطمئن شوید. که صندلی اپنی که خریداری کرده اید راحتی و آسایش شما را تضمین می کند. بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود.

صندلی اپن فلزی؟

قبل از اینکه انتخاب خود را انجام دهید بهتر است مشخص کنید. که دوست دارید جنس صندلی اپن شما از چوب باشد یا از فلز و این قضیه بستگی مستقیم به دکوراسیون خانه شما دارد. پس مشخص کند که دکوراسیون منزل شما قرار است. از چه نوعی باشد و چه سبکی داشته باشد یعنی قرار است دکوراسیون مدرن باشد یا کلاسیک و مینیمال باشد.

صندلی اپن کلاسیک منزل

اگر برای منزل خود سبک کلاسیک را انتخاب کرده اید. پیشنهاد می کنیم که صندلی اپن چوبی خریداری کنید زیرا برای مبلمان کلاسیک بهترین گزینه همین صندلی های اپن چوبی هستند. در صورتی که فضای منزل شما از سبک مدرن پیروی می کنند. بهتر است از انواع صندلی اپن آشپزخانه فلزی جک دار استفاده کنید. که هماهنگی بسیار خوبی را با فضای مدرن دارند و اگر تصمیم گرفتید که سبک دکوراسیون منزل شما تلفیقی باشد. می توانید از صندلی هایی استفاده کنید که به صورت ترکیبی طراحی شده اند و برای هر دو نسخه مناسب هستند.

صندلی بار چوبی

بیشتر صندلی‌های اپن به علت ارتفاع بلندی که در قسمت پایه‌ها دارند لازم است. که دقت زیادی برای خرید آنها صرف شود و باید بررسی کنید. که آیا چوبی که در آن به کار رفته است استحکام مناسب را دارد. در قسمت اتصالات به خوبی به هم متصل شده است یا خیر. پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم دارید که برای اپن خود صندلی چوبی تهیه کنید. صندلی چوبی شما از جنس چوب راش باشد تا استحکام و دوام بیشتری داشته باشد. برای اتصالات شبکه ای و زیر پایی سعی کنید از استیل نگیر استفاده کنید که هم دوام زیادی دارد هم طول عمر بالایی دارد.

نحوه نگهداری از صندلی اپنی

همچنین بهتر است برای اینکه صندلی شما عمر زیادتری داشته باشد. برای روکش آن از پارچه های چرمی یا پارچه های درجه یک که گارانتی طولانی دارند. استفاده کنید تا مطمئن باشید جنسی که خریداری می کنید. قرار است مدت زمان زیادی برای شما کار کند. در صورتی که همه ویژگی هایی که گفته شد. با ظرافت و زیبایی ترکیب شود می‌تواند قیمت محصولات و ارزش آن ها را بالاتر ببرد. که شما بتوانید علاوه بر کارایی این صندلی ها برای زیباتر شدن منزل خود آن ها را در آشپزخانه قرار دهید.

مدل صندلی اپن جک دار

مدل صندلی جکدار( نیپلر) با قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی ظاهری فوق العاده راحتی بیشتری نسبت به دیگر مدل صندلی‌های کانتر را دارند. و با توجه به اینکه ارتفاع متفاوتی برای میز‌های کانتر در نظر گرفته می‌شوند. صندلی جکدار میتواند گزینه‌ای مناسب برای اپن آشپزخانه، میز جزیره و بار رستوران‌ها باشند.

مدل صندلی اپن مدرن

صندلی میز جزیره یا به نوعی همان صندلی آشپزخانه از چندین متریال ساخت استیل، چوبی و فلزی تولید می‌شوند. که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. اما اخیرا صندلی‌های استیل با طراحی جدید بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. که در مدل صندلی های استیل طلایی رنگ زیبایی منحصر بفردی را برای دکوراسیون ایجاد می‌کنند. اما در کل صندلی های اپن هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. که بیشتر ین هماهنگی با دیگر لوازم و نوع چیدمان آشپزحانه را باید برای انتخاب صندلی میز جزیره در نظر گرفت.

نکات مهم در خرید انواع صندلی اپن آشپزخانه

باید اول از همه چیز کیفیت صندلی را در نظر بگیرید. این کیفیت یکی وابسته به اسکلت صندلی است و دیگری مربوط به قسمت نشیمنگاه صندلی می باشد. صندلی های اپن به صورت کلی در سه دسته جای می گیرند. از جنس فلز هستند یا چوب یا پلاستیک. البته اسکلت صندلی ها بیشتر از چوب یا فلز است و این شما هستید. که تصمیم می گیرید اسکلت صندلی اپن شما از کدام یک از این دو نوع باشد. که این انتخاب هم بستگی مستقیم به دکوراسیون کلی خانه شما دارد.

 صندلی های اپن که اسکلت فلزی دارد برای خانه هایی که سبک مدرن و امروزی دارند مناسب تر است. صندلی های اپن که اسکلت چوبی دارند برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک بهتر است.

 قسمت دیگری که به اندازه اسکلت صندلی مهم است. نشیمنگاه صندلی است که باید کیفیت خوبی داشته باشد تا شما از نشستن بر روی آن احساس آرامش داشته باشید. آسیبی به فیزیک بدنی شما وارد نشود.

صندلی آشپزخانه

جایی که برای قرار دادن صندلی اپن انتخاب می کنید. تعیین کننده نوع، ابعاد، جنس و سایز آن خواهد بود. همچنین ارتفاع جزیره یا اپن و کابینت ها اصلی ترین فاکتور در انتخاب صندلی آشپزخانه می باشد. صندلی های آشپزخانه در انواع چوبی، فلزی، بلند و کوتاه، با پشتی و یا بدون پشتی تولید می شوند.

سبک دکوراسیون منازل نیز در این انتخاب موثر است. بعد از در نظر گرفتن تمام این موارد، حتما قبل از خرید میزان بودجه خود را نیز در نظر بگیرید تا بازه انتخابی محدودتر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید صندلی اپن آشپزخانه از سایت صندلی شیک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*