تاثیر آینه و کنسول در دکور منزل

تاثیر آینه و کنسول در دکور منزل ؟ آینه کنسول فانتزی یکی از عناصر دکوراسیون منزل است و یکی از ارکان اصلی طراحی دکوراسیون به حساب می آید. میز کنسول بهترین مکان برای قرار دادن وسایل تزیینی است که فضایی گرم و صمیمی به خانه می بخشد.

آینه کنسول جدید به سبک فانتزی نمونه ای از میزهای تزیینی است که می توانیم از آن برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و خاص استفاده کنیم. طراحی منحصر به فرد و الگوهای چشم نواز از ویژگی های این سبک آینه کنسول است.

آشنایی با آینه کنسول

نام دیگر این کلمه پیش آینه است. آینه و کنسول در اصطلاح رایج و امروزی کلماتی هستند که با هم استفاده می شوند. کنسول یک کلمه فرانسوی است و میزی شبیه نیم میز است که در قسمت پایینی آن دو، سه یا چهار پایه قرار داده شده است. به عبارت دیگر می توان گفت که یک میز کوچک است که ممکن است کشو داشته باشد یا نداشته باشد.
میز کنسول رنگ ها و طرح های مختلفی دارد و در سبک های مختلف کلاسیک، مدرن، سنتی و … ساخته می شود. آینه ای که روی میز کنسول قرار می گیرد. آینه کنسول نامیده می شود و به گفته کارشناسان، عرض آینه باید نصف تا سه چهارم عرض میز باشد و ارتفاع آینه از سطح کنسول نباید بیشتر از یک باشد. متر آینه و کنسول تقریباً همان کارکرد میز را دارند و می توان اشیاء تزئینی را در آنجا قرار داد. معمولا کنسول های موجود در بازار با آینه عرضه می شوند و آینه ها یا به صورت دیواری بالای کنسول نصب می شوند یا روی میز کنسول قرار می گیرند.

آینه کنسول فانتزی چیست؟

اگر از اشیای فانتزی در دکوراسیون منزل استفاده کنیم، آینه کنسول اسپرت فانتزی می تواند مناسب ما باشد. این سبک از میز آینه و کنسول همانطور که از نامش پیداست ظاهری فانتزی دارد. یعنی در این مدل شاهد طرح هایی هستیم که طراحی منحصر به فردی دارند و ظاهری کاملا اسپرت به فضا می دهند. برخی از میزها یا آینه ها ممکن است دارای زوایای نامتقارن و نامتقارن باشند که شکل خاصی را ارائه می دهند.
مدل های مختلف آینه های کنسول باید به خوبی با محیط اطراف خود سازگار شوند. امروزه بیشتر این کنسول ها از ام دی اف و چوب طراحی و تولید می شوند. آینه کنسول دیواری یکی دیگر از مدل های جذاب و خاص است.
سبک فانتزی بیشتر مورد توجه کودکان و نوجوانان است. اگر برای اتاق کودکمان کنسول انتخاب می کنیم، بد نیست سبک فانتزی را انتخاب کنیم. به طور کلی مدل آینه و میز کنسول فانتزی یک انتخاب ایده آل برای رویاپردازان و دوستداران دکوراسیون خاص و متفاوت است.


برای خرید آینه کنسول و خرید صندلی اپن و مبلمان منزل به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.


 

برنامه آینه کنسول فوق العاده

تاثیر آینه و کنسول در دکور منزل ؟

آینه کنسول دکوراسیون منزل در کنار مبلمان و میز ناهارخوری را تکمیل می کند. استفاده از کنسول در راهروی ورودی خانه به ما کمک می کند تا وسایل مهمی را که باید هنگام خروج از خانه با خود ببریم، برداریم.
یک کنسول پیچیده همچنین از شلوغی خانه جلوگیری می کند. به عنوان مثال، می توانید وسایل پذیرایی اضافی (بشقاب، چاقو، چنگال) را در کشو یا کمد آنها قرار دهید. علاوه بر این، سطح کنسول نیز محل مناسبی برای قرار دادن وسایل تزئینی مانند جا شمعی، گلدان و … می باشد. به این ترتیب کنسول نه تنها تزیینی بلکه کاربردی نیز هست.

چگونه رنگ آینه و کنسول فانتزی را انتخاب کنیم؟

تنوع رنگ آینه کنسول سبک فانتزی به حدی است که می تواند ما را در انتخاب گیج کند. بهتر است رنگ آینه کنسول را بر اساس رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل تعیین کنید.
آینه کنسول فانتزی در انواع سبک های کلاسیک یا مدرن در رنگ های مختلف موجود می باشد. شما می توانید کنسول های مدرن را در رنگ های مختلف مانند سفید، خاکستری و مشکی انتخاب کنید. امروزه آینه کنسول خاکستری به دلیل خنثی بودن در اکثر دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد.

آینه کنسول چوبی فانتزی

آینه کنسول چوبی یا طبیعت گرا نوع دیگری از میز کنسول است. در این مدل از چوب با نقوش برگرفته از طبیعت استفاده می کنند. طراحی این مدل آینه کنسول فانتزی شامل نقوش درخت، برگ یا عناصر مشابه است. در برخی از این مدل ها شاهد خاتم کاری، حکاکی یا کنده کاری و … هستیم.
میز کنسول چوبی فانتزی یک دکوراسیون منحصر به فرد برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و جذاب است و به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون ما قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*