تاثیر آینه کاری در فضای خانه

اتاق نشیمن و غذاخوری مکان مناسبی برای یک آینه تزئینی در خانه است. زیرا در این قسمت ها دکوراسیون خانه اهمیت دارد و به طور کلی زیباترین قسمت خانه به حساب می آید.

به دلیل مراجعه مکرر میهمانان به این منطقه، افراد معمولا سعی می کنند از مبلمان، قالیچه و پرده های خوب در این فضاها استفاده کنند و یا وسایل تزئینی دیگری را در آن قرار دهند. بهتر است در این مکان ها آینه و آینه تزیینی به دلیل زیبایی و تزیین آن ها نصب شود.


برای خرید مبلمان و صندلی اپن روی لینک مرتبط کلیک کنید.


 

کدام دیوار را برای نصب آینه تزئینی انتخاب کنیم؟

اولویت در استفاده از آینه تزئینی، پوشاندن آسیب های دیوار مانند ترک دیوار یا موارد مشابه است. مثلا دیواری که به دلیل رطوبت زرد شده است را می توان با آینه پوشاند. اما اگر با چنین مشکلاتی مواجه نشدید، به شرط داشتن فضای خالی مناسب برای نصب آینه، می توانید ایده های زیر را اجرا کنید:

۱٫ دیوار آینه ای:

حتما دیوارهای گالری یا عکس دیوار خانه ها را دیده اید. که در آن عکس ها در قاب و در اندازه های مختلف کنار هم روی دیوار چیده شده و دیوار را می پوشانند. همین امر در مورد آینه های تزئینی نیز صدق می کند.
شما می توانید آینه های تزئینی زیبایی را در شکل ها و اندازه های مختلف و زیبا مونتاژ کنید. برای داشتن یک دیوار زیبا با طراحی جدید در دکوراسیون منزل که زیبایی دکوراسیون منزل شما را چشمگیر و زیبا می کند.

۲٫ بین دو پنجره:

اگر در اتاق نشیمن خود دو پنجره دارید و بین آنها دیواری وجود دارد، بهترین کار این است که بین دو پنجره یک آینه درست کنید. نصب آینه بین دو پنجره خوب است زیرا وقتی در آینه نگاه می کنید کور نمی شوید. در این صورت بازتاب نور و روشنایی فضا به حداکثر خود می رسد.

۳٫ وسایل تزئینی زیبا را جلوی آینه قرار دهید:

هنگام نصب آینه باید به آنچه نمایش می دهد توجه کنید. در حالت ایده آل، باید آینه تزئینی را در مقابل یک شی زیبا و مهم مانند تابلو نقاشی قرار دهید تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد. آن را ضرب کن.

۴٫ فضای بالای شومینه:

در اصطلاح فنگ شویی، آینه نماد آب است و وقتی روی شومینه که نماد آتش است قرار می گیرد، این دو انرژی در کنار هم جریان می یابند تعادل.
همچنین؛ روی مبلمان، بالای بوفه های نیم قد و در مرکز دیوارهای خالی، برای قرار دادن آینه های تزئینی مناسب هستند.

شکل آینه تزئینی را با سبک دکوراسیون خود تطبیق دهید

آینه های تزئینی به طور کلی به سه دسته گرد، مربع و انتزاعی تقسیم می شوند. بسته به سبک مبلمان، لوستر، آباژور و یا حتی طرح فرش و کاغذ دیواری می توانید هر کدام را انتخاب کنید.
آینه های گرد و مربع عمامه انتخاب بسیاری از افراد است و کاربردی ترند و در راهروها، نشیمن ها و اتاق خواب ها بسیار زیبا به نظر می رسند و آینه های انتزاعی آینه هایی هستند که شکل آن ها قطره ای، هندسی و مثلثی است.
اگر اتاق‌های شما تیز و زاویه‌دار هستند و می‌خواهید آن‌ها را کمی کوچک‌تر کنید، بهتر است از آینه‌های گرد استفاده کنید زیرا با تمام سبک‌های دکوراسیون سازگار هستند و هم کاربردی و هم تزئینی هستند. البته آینه های تزئینی مستطیلی بزرگ. جلوه بسیار خاصی روی شومینه دارند.

چه اندازه ای را برای آینه تزئینی انتخاب کنید؟

انتخاب اندازه آینه دکوری بلند با انتخاب آینه تزئینی دیواری متفاوت است. در آینه بزرگ نباید اندازه ای را انتخاب کنید که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. این ابعاد باید با اندازه خانه و حتی محل مناسب آینه تزئینی که می خواهید آینه را در آن قرار دهید همخوانی داشته باشد. همه چیز برای آینه کاری مهم است.

به طور کلی، اندازه ایده آل برای آینه کاری حدود دو سوم مبلمان و لوازم خانگی است. اما در مورد آینه تزئینی می توانید انعطاف بیشتری داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که آینه و اندازه مورد نظر برای دیوار مورد نظر مناسب است یا خیر، می توانید از یک الگوی کاغذی استفاده کنید.

سبک و جنس قاب آینه های تزئینی

بیشتر آینه ها و همچنین آینه های تزیینی دارای قاب هستند و سبک آنها با قاب یا قاب آنها مشخص می شود. متداول ترین مواد برای قاب آینه چوب، شیشه و فلز است که هر کدام می توانند براق یا مات باشند. باشد یا رنگ های مختلف داشته باشد. خود رنگ ها نیز می توانند سبک را تعیین کنند.

آینه با قاب شیشه ای

آینه های تزئینی با قاب شیشه ای مدرن تر به نظر می رسند. به خصوص اگر از لیوان های دودی یا شکلاتی رنگ ساخته شده باشند.

آینه با قاب فلزی

آینه کاری با اسکلت فلزی بسیار جذاب است زیرا شبیه طراحی صنعتی است. به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد تنوع بصری و جلب توجه بیننده به حساب می آید. رنگ های رایج قاب فلزی آینه تزئینی؛ این برنج، مس و سیاه است.

برای خرید آینه روی لینک کلیک کنید.

آینه بدون قاب

آینه های فریم لس آینه هایی هستند که به تازگی مد شده اند و در ابعاد مختلف چه برای کنسول و چه در ارتفاع ساخته می شوند. این آینه ها بسیار زیبا هستند و می توان آنها را به شکل دایره های مستطیل یا حتی به شکل دایره ساخت. مدل او طرفداران زیادی پیدا کرده است و واقعا زیبا و مدرن است و به همه انگیزه می دهد که آن را در خانه داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*