خرید عمده صندلی اپن و میز ناهارخوری

خرید عمده صندلی اپن و میز ناهارخوری ؟ میز ناهار خوری دو نفره یکی از محبوب ترین طرح های میز ناهارخوری است. این مدل میز برای خانواده های کم جمعیت به خصوص زوج های جوان مناسب است. انتخاب چنین میزهایی راه حل بسیار خوبی برای خانواده هایی است که جمعیت کمی دارند و با کمبود جا دست و پنجه نرم می کنند.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری امروزه در اکثر خانه ها یافت می شود و یکی از پرکاربردترین وسایل این روزها است. علاوه بر این، میز ناهارخوری یکی از وسایل مهم دکوراسیون منزل است که دقت در خرید آن بسیار مهم است. خرید میز ناهارخوری جدید یکی از دغدغه هایی است که امروزه خانواده ها با آن مواجه هستند. بنابراین زمان زیادی را صرف خرید این میز مخصوصا میز ناهار خوری دو نفره می کنند. در این مقاله نکاتی را برای خرید میز ناهارخوری به شما ارائه می کنیم.

خرید عمده صندلی اپن

انواع میز ناهار خوری

قبل از رفتن به بازار و خرید یک میز ناهار خوری شیک باید با انواع میز ناهار خوری آشنا شده و با دانش کافی خرید انجام دهید. میز ناهار خوری مانند سایر وسایل منزل در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. اینکه کدام مدل میز ناهارخوری برای شما مناسب است کاملاً به سلیقه و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد. اما رعایت چند نکته نیز به خرید بهتر شما کمک می کند.

انتخاب از بین طرح های مختلف میز ناهارخوری بسیار سخت است زیرا هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی چند مدل از انواع میز ناهارخوری می پردازیم.


برای خرید میزناهارخوری و صندلی اپن می توانید روی لینک مزتبط کلیک کنید.


میز ناهار خوری سلطنتی

همانطور که از نام این مدل میز مشخص است، این میزها ظاهری سلطنتی مانند مبلمان سلطنتی دارند. بدنه چوب خالص با منبت های متعدد و روکش های پارچه ای مرغوب از ویژگی های بارز این میز ناهار خوری است. این میزها علاوه بر مستحکم و مقاوم بودن، بسیار زیبا و باشکوه هستند.

میز ناهار خوری اسپرت یا مدرن

برخلاف میزهای سلطنتی، این میزها ظاهری بسیار ساده دارند. میز ناهارخوری دو نفره یکی از مدل های این گونه میزها می باشد. ویژگی بارز این میزها سادگی بدنه و ارتفاع کم است. این میزها مناسب کسانی است که سادگی را دوست دارند و از بهم ریختگی متنفرند.

میز ناهار خوری مستطیلی

محبوب ترین نوع میز ناهارخوری میز مستطیلی است. این میزها بهترین میز برای پذیرایی از مهمانان هستند زیرا فضای کمی را اشغال می کنند و می توان صندلی های زیادی را در اطراف آنها قرار داد.

میز ناهار خوری گرد یا دایره ای

میز ناهار خوری گرد برای کسانی که دوست دارند در محیطی گرم و راحت غذا بخورند مناسب است. عدم وجود گوشه های تیز این میز را برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند بسیار مناسب کرده است. میز ناهارخوری دونفره گرد نیز یکی از پرطرفدارترین مدل های میز در بین زوج های جوان است. اگرچه دسترسی به غذای این میزها برای همه آسان است، اما نمی توان تدابیر خاصی برای غذا و همراه های آن در نظر گرفت.

خرید عمده صندلی اپن

نکاتی برای خرید میز ناهار خوری دو نفره

اندازه میز ناهارخوری

اولین چیزی که هنگام خرید میز ناهارخوری باید به آن توجه کنید اندازه آن است. اگرچه میزهای ناهار خوری دونفره کوچکتر از میزهای دیگر هستند، اما هنوز اندازه میز نکته مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. معمولا میزهای ناهار خوری گرد کوچکتر هستند و در صورت محدودیت جا بهتر است میز ناهارخوری گرد بخرید.

جنس میز ناهارخوری را بررسی کنید

جنس میز یکی از فاکتورهای مهم خرید است. میزهای ناهار خوری با مواد مختلفی ساخته می شوند که مهمترین آنها چوب و فلز است. میزهای ناهار خوری چوبی معمولاً گرانتر از میزهای ناهار خوری فلزی هستند.

کلام آخر

برای خرید عمده صندلی اپن میز ناهارخوری  آینه قدی و مبلمان به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

سفارش عمده با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

۰۹۱۲۰۵۱۵۹۵۷

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*