خرید عمده میز ناهارخوری از صندلی شیک

خرید عمده میز ناهارخوری با بهترین کیفیت و قیمت بازار 

خرید عمده میز ناهارخوری از صندلی شیک

خرید عمده میز ناهارخوری با بهترین کیفیت و قیمت بازار

مزایا و معایب انواع میز ناهار خوری

یکی از وسایل ضروری در خانه میز ناهار خوری است که آن را با توجه به ابعاد منزل خود و هماهنگ با سایر وسایل خانه می توانید سفارش دهید. نشستن اعضای خانواده دور میز ناهار خوری و صرف غذا حس خوبی را به تمام اعضای خانواده خواهد داد. در این مقاله به بررسی انواع میز ناهارخوری خواهیم پرداخت.

میز ناهارخوری

میز ناهار خوری در انواع چوبی، ملامینه، فلزی و ام دی اف تولید می شود و هر کدام مزایا و معایبی دارند و با توجه به اینکه از این میز ها در چه مکانی قصد استفاده دارید. آن ها را می توانید انتخاب کنید. بیشترین فروش میز نهار خوری مربوط به نوع فلزی است که در طرح های متنوعی ارائه می شود. میز ناهار خوری کم جا و با کیفیت را در صمدلی شیک خریداری کنید.

خرید و ارسال میز ناهار خوری

برای خرید میز ناهار خوری به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و انواع مختلف آن را با توجه به جنس و طراحی های مختلفی که دارند انتخاب کنید. برای این منظور میز ناهار خوری را که با مبلمان منزلتان ست باشد می توانید انتخاب کنید و یا از پارچه های هم رنگ برای میز ناهار خوری استفاده کنید. این امکان وجود دارد که مشتری رنگ و روکش میز را تعویض کند و ابعاد آن را تغییر دهد. میزهای معمولاً ۶،۴ و ۸ نفره هستند. میز ناهار خوری چهار نفره خود را از ایران میز خریداری کنید.

میز ناهار خوری استیل

بیشترین فروش میز نوع چوبی آن است که برای ساخت آن در قسمت پایه های میز و صندلی چوب به کار گرفته می شود. در قسمت رویی میز نیز از ام دی اف و یا اچ دی اف استفاده می کنند و از روکش سوپر راش و یا روکش ملچ برای اینکه قسمت رویی همانند چوب زیبا باشد و کیفیت آن بیشتر شود، استفاده می کنند. در برخی از انواع آن، پایه و صفحه را جدا از هم می سازند و یا با پیچ و مهره به هم متصل می کنند که خرابی و رنگ پریدگی کمتر خواهد شد.

مزایا و معایب میز ناهار خوری استیل

از مزایای این نوع میز نهار خوری، عدم مقاومت آن ها به رطوبت است که اگر در قسمت پذیرایی قرار دهید این مشکل برطرف می شود. اگر میز نهار خوری استیل را در آشپزخانه قرار می دهید از زیر پایه استفاده کنید تا رطوبت به آن منتقل نشود. از این رو قیمت بالایی نسبت به سایر انواع آن دارد. زیبایی، کیفیت بالا، ماندگاری طولانی  از جمله مزایای میز نهار خوری استیل است.

میز ناهارخوری فلزی

در میز نهارخوری فلزی پایه ها فلزی خواهند بود و از شیشه برای صفحه رویی استفاده می شود که به پایه با چسب لیزری متصل می شوند. از لوله های فلزی آبکاری شده در بیشتر اوقات برای فلز این میز استفاده می شود. بیشتر رستوران ها به دلیل مقاوم بودن فلز در برابر آب از آن استفاده می کنند که با استقبال زیادی همراه شده است.

خرید عمده میز ناهارخوری در تهران با بهترین قیمت بازار

نمونه میز ناهار خوری و صندلی

ست میز ناهار خوری مدل پیانو ۶ نفره

۶نفره
پایه طلایی فورتیک و نقره ای
رنگ بدنه ثابت
ابعاد میز ۹۰در ۱۸۰

قیمت میز ناهارخوری 6 نفره

 

ست میز ناهار خوری مدل مربع

پایه سیلور، طلایی و مشکی
جنس فلز آهن آبکاری شده
رنگ بدنه ثابت
ابعاد میز ۹۰در۹۰
صفحه طرح سنگ
ارتفاع صندلی ها ۵۰ سانت

خرید ست میز ناهار خوری

 

ست میز ناهار خوری مدل پیانو

جنس فلز آهن آبکاری شده
پایه طلایی فورتیک نقره ای و مشکی

میز ۴ نفره
ابعاد میز ۹۰در ۱۳۰
صفحه طرح سنگ
رنگ بدنه ثابت

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*