خرید مستقیم صندلی از تولیدی

خرید عمده صندلی

خرید مستقیم صندلی از تولیدی در تهران با بهترین کیفیت

صندلی کانتر چیست؟

صندلی کانتر را امروزه با نام‎­های صندلی اپن و بار هم، می­شناسند. از زمانی که طراحی آشپزخانه های قدیمی منسوخ گردید و آشپزخانه های  اپن و جزیره ­دار مد شدند. استفاده از صندلی کانتر بولدتر گردید.

در آپارتمان­‎های کوچک که امکان چیدمان سرویس ناهارخوری وجود ندارد. می­شود از صندلی اپنی استفاده کرد. صندلی اپنی دور پیشخوان، کانتر و یا اپن قرار می­گیرد و حضور صندلی در کنار کانتر و اپن، نقش سرویس ناهارخوری را ایفا می­کند. انتخاب صندلی اپن مناسب با دیزاین و طراحی آشپزخانه شما، نیازمند بررسی چندین نکته می­باشد.

دسته صندلی بار

وجود دسته صندلی اپن کمی دست و پاگیر است، هر چند دسته به صندلی ظاهری رسمی­تر می­بخشد ولی برای صندلی اپنی، کمی ناکارآمد است. دسته صندلی کانتر کمی بالاتر از نشمینگاه قرار دارد و مانع از قرارگیری آن زیر کانتر و سطح کابینت می­شود.

از این رو دو توصیه مهم دارم، یک این که از صندلی اپنی بدون دسته استفاده کنید تا بتوانید آن را زیر اپن جا دهید و دوم این که، اختلاف ارتفاع صندلی چوبی با ارتفاع پیشخوان را حساب کنید و مطابق با آن اندازه دسته صندلی را به دست آورید.

در نظر بگیرید که صندلی چوبی باید حداقل ۲۵٫۵ سانتی­متر از سطح کانتر فاصله داشته باشد. از طرفی فاصله هر صندلی از صندلی کناری باید حداقل ۱۵ سانتی­متر باشد و فضای مناسب جهت جابه­جایی اشخاص فراهم شود.

ثبات صندلی اپن

صندلی کانتر دارای جک، یک پایه فلزی دارد، این پایه فلزی در قسمتی که به کف زمین می­رسد، پهن می­شود. پایه صندلی نباید لق باشد، بلکه باید محکم و ثابت باشد. خوشبختانه صندلی اپنی چوبی، دارای چهار پایه است و فوق­‎العاده محکم و ایستا می­باشد.

بهتر است پایه ها ظریف و نازک نباشند تا بتوانند وزن شخص را تحمل کنند، از طرفی نشمینگاه صندلی اپنی باید وزن معقولی داشته باشد و اگر زیاد از حد سنگین باشد، به پایه ها فشار مازاد وارد می­کند. رعایت نکات ذکر شده، صندلی چوبی، ایمنی را می­سازد که از ثبات بالایی برخوردار است.

تیکه ­‎گاه صندلی بار

صندلی کانتر ارتفاع بیشتری نسبت به سایر صندلی‎­ها دارد و برای جلوگیری از سقوط شخص، پشتی آن طراحی شده است. پشتی صندلی بار از جنس پارچه و فوم و گاها چوب است و به نحوی طراحی شده است که شخص به راحتی به پشت صندلی، تکیه کند.

برای خرید مستقیم صندلی از تولیدی با بهترین قیمت می توانید به وب سایت تولیدی صندلی شیک مراجعه کنید.

نمونه تولیدات صندلی اپن شیک در تهران

صندلی اپن مدل ساریما

ارتفاع ۵۵ الی ۹۰ قابل تنظیم
چرخش ۳۶۰درجه
کف فوم سرد ۵ سانتی

قیمت : ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان

 

صندلی بار

 

صندلی کانتر اپن مدل زین اسبی

رنگ بندی ثابت
ارتفاع ۵۵ الی ۹۰ قابل تنظیم
چرخش ۳۶۰درجه
کف و پشت اسفنج ۳۰ کیلویی

قیمت : ۱/۷۰۰/۰۰۰ تومان

روکش صندلی چرم

صندلی کانتر

 

صندلی اپن کانتر مدل زیمر

کف فوم سرد ۵ سانتی
ارتفاع ۵۵ الی۹۰ قابل تنظیم
چرخش ۳۶۰درجه
رنگ بدنه ثابت

قیمت : ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان

صندلی بار

 

صندلی کانتر اپن مدل دورن

کف فوم سرد ۵سانتی
ارتفاع از زمین تا روی دسته ۸۳سانت
ارتفاع از زمین تاروی نشیمن ۶۵سانت

قیمت : ۱/۸۵۰/۰۰۰

خرید صندلی کانتر و بار

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*