راهنمای خرید بهترین صندلی اپن

راهنمای خرید بهترین صندلی اپن

راهنمای خرید بهترین صندلی اپن ؟ آیا تا به حال در مهمانی شرکت کرده اید که احساس می کنید لباس متفاوتی پوشیده اید، برای من اتفاق افتاده است! یادم هست برای رفتن به عروسی از خیابان رفتم لباس بخرم و چشمم به یک پیراهن چهارخانه آبی زیبا افتاد. من آنقدر مجذوب آن شدم که آن را خریدم و بعد تصمیم گرفتم آن را عصر برای عروسی بپوشم.

راهنمای خرید میز ناهارخوری

خرید میز ناهار خوری علاوه بر نوع، ارتفاع و کیفیت آن (که البته بسیار مهم است و حتما در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، محلی برای صرف یک غذای دلپذیر و همراهی اعضای خانواده و دوستان به طور همزمان است. حال که ماهیت این تابلو بسیار ارزشمند است، برای خریدی مناسب باید جزئیات و دقت بیشتری به خرج داد.

کدام میز ناهارخوری را بخریم؟

سوال را در ذهن خود ساده کنید و آن را تغییر دهید، کدام جدول برای من بهتر است؟ یکی از این پاسخ ها حتما باید به ذهنتان خطور کند.

من یک میز ناهار خوری دو نفره می خواهم که تا شود تا بتوانم در فضای کوچکی که دارم هم به عنوان میز ناهارخوری و هم به عنوان مبل از آن استفاده کنم. بنابراین من باید یک میز ناهار خوری و یک صندلی تاشو دو نفره تهیه کنم.

ما دو نفر هستیم ! پس مهمان ها چطور؟ میز ناهار خوری چهار نفره بخرم یا میز ناهار خوری شش نفره؟
می خواهم میز ناهارخوری مربعی باشد تا در فضای کوچک آشپزخانه جا بیفتد و بتوانیم از تمام فضای میز نهایت استفاده را ببریم.
اگر میز ناهار خوری گرد می خواهم باید به تعداد پایه ها توجه کنم و قطر زیاد آن مانع از دسترسی به کل فضای میز نمی شود (اگر به دنبال میز ناهار خوری گرد جامد می گردید نگاهی به انواع میز ناهار خوری گرد در سایت ما).

چون سبک خانه کلاسیک است و فضای کافی دارم، دوست دارم میز ناهارخوری مستطیلی داشته باشم.
حق با من بود! در حقیقت، هر یک از این افکار می تواند از سر ما عبور کند. من خودم عاشق چوب هستم، قدردان بوی آن و حضور آن در خانه هستم. اگر شما هم به چوب علاقه دارید حتما پیشنهاد می کنم میز ناهار خوری میگون را در اندازه ها و رنگ های مختلف ببینید.

راهنمای خرید میز عسلی و میز جالومبلی

آیا می توان از دور هم بودن لذت برد و این میز عسلی و این میز جالومبلی زیبا را در دکوراسیون داخلی خود نداشت؟ در واقع این وسایل زیبا یکی از ارکان اصلی ایجاد نظم برای میزبان و همچنین راحتی برای میهمان هستند.

چه میز عسل مورد نیاز است؟

به طور معمول دو میز عسلی برای سرویس مبل هفت نفره و سه میز عسلی برای سرویس مبل نه نفره کافی است. اما از زمان خانه مادربزرگ ها تا خانه های مدرن امروزی می توان از این میزهای کوچک زیبا در تعداد بیشتر استفاده کرد تا با فضای خانه تطبیق داده شود و تزئینات زیبایی داشته باشد.

برای میز عسلی و میز جولومبلی چه سایزی بخریم؟

واضح است که میز باید با مبلمان هماهنگ باشد (نباید از مبلمان بالاتر باشد، نه خیلی بزرگ و نه کوچک) اما به شما آقایان عزیز قول می دهم! همانطور که قبلاً گفتیم از این میزهای زیبا برای نمایش دکوری نیز استفاده می شود و باید چندین بار در سال آنها را جابه جا کنید! پس حتما آنها را انتخاب کنید تا برای حمل و نقل آنها مشکلی نداشته باشید!

فقط برای میز جالومبلی که مرکز اشیای زیبای پذیرایی شما در مهمانی ها است، اگر ارتفاع آنها کمی بالاتر باشد، می تواند به تسهیل کار شما کمک کند. انواع میز عسلی و میز جولومبلی را از نظر جنس، سایز و طرح می توانید با توجه به دیدی که در گفته های بالا سعی شده است تا هر چه ساده تر انتخاب کنید، مشاهده کنید.

راهنمای خرید صندلی اپن و صندلی غذاخوری

صندلی اپن: اگر در خانه های ۶۰ تا ۸۰ متری زندگی می کنید، حتما حداقل یک بار به صندلی اپن فکر کرده اید، چرا که نه؟!

بهترین استفاده از میز باز در آشپزخانه های کوچک
ارتفاع قابل تنظیم برای کنترل میز
می خواهم صبحانه را زود بخورم و بروم سر کار
من می خواهم هزینه کمتری بدهم
و غیره
فقط یک توصیه، خرید صندلی اپن را با صندلی راحتی اشتباه نگیرید زیرا مدت زیادی از آنها استفاده نمی کنید. اما اگر نگران این موضوع هستید، موضوع را کمی بازتر می کنیم. اگرچه اکثر این صندلی اپن با ساپورت طراحی شده اند، اما به دلیل ارتفاع آنها ممکن است در دراز مدت شما را خسته کند، به همین دلیل، صندلی های اپن در انواع صندلی های پیشخوان با ارتفاع ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر، صندلی های باری با ارتفاع ۷۵ سانتی متر و صندلی های استادیوم با ارتفاع ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر طراحی شده است که با توجه به میز پیشخوان شما قابل استفاده است.

صندلی ناهارخوری:

در قسمت میز ناهار خوری این مقاله در مورد اهمیت این میز برای ظاهر و ایجاد حسی دلپذیر و مطلوب صحبت کردم. در این قسمت از صندلی های این میز برایتان می گویم. در چه مکانی می خواهیم از این صندلی (در فضای باز یا داخلی) استفاده کنیم، بنابراین باید به نوع آن فکر کنیم. بسته به محل استفاده و اینکه بعداً کثیف می شود، پارچه ها باید جیر، کتان، چرم و … باشند و همچنین دارای پایه های چوبی روکش شده (برای فضای بیرونی) باشند.

ویژگی مهم صندلی ناهار خوری

بسته به میز ناهارخوری، صندلی ناهارخوری دارای اندازه ها و شکل های متفاوتی است. به عنوان مثال، یک میز مربع شکل و دایره ای به صندلی های جمع و جورتر از یک میز مستطیلی نیاز دارد. بنابراین این کار باید طبق جدول مسابقه انجام شود.

از نظر عرض و ارتفاع، صندلی باید به گونه ای باشد (عرض تقریباً ۵۵ سانتی متر و ارتفاع ۴۵ تا ۴۸ سانتی متر) که راحت تر از یک جلسه لذت ببرید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*