راهنمای خرید مبل ال

راهنمای خرید مبل ال

راهنمای خرید مبل ال ؟ مبل ال را باید جور دیگری دید! مبل ال فرصتی برای داشتن خانه ای راحت و دلپذیر است. طراحی خانه متفاوت و جذاب عملا بدون انتخاب اولیه عناصر مختلف غیرممکن است. مبل مدل L یکی از مبل هایی است که خریداران آن را دوست ندارند. در حالی که مبل ساده علاوه بر کارایی عالی، فضای کمی را اشغال می کند. دغدغه بسیاری از افراد این است که آیا مبل مدل L برای چه فضایی مناسب است؟ این مدل مبلمان برای خانه های بزرگ و کوچک انتخاب خوبی است. قبل از خرید مبل های مدل L باید محل آن ها را مشخص کنید.

پیشنهاد روز : برای خرید مبلمان و خرید صندلی اپن به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

مبل مدل L نیز مانند سایر مبل ها دارای انواع لوکس و ساده می باشد. بنابراین با خرید مبل راحتی می توانید خانه ای رویایی بسازید. هنگام خرید مبل علاوه بر مدل خاص آن باید به جنس، دوام و کارایی آن نیز توجه ویژه ای داشت.

مبل ال را بهتر بشناسیم

ایده برخی از مبل های L شکل این است که صندلی های مبل را بدون فاصله خاصی در کنار هم قرار دهید. اما مبل های مدل L طراحی خاص خود را دارند. این مدل مبل همانطور که از نامش پیداست به شکل ال لاتین است. البته اندازه و ابعاد آن بسته به نیاز متفاوت است. این مدل مبل را می توان در دسته مبل راحتی قرار داد.

مبل معمولاً از قسمت های مجزا تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته اند و ساختاری جذاب را تشکیل می دهند. مبل مدل L می تواند ساده و بدون تزئین خاصی باشد; اما اضافه شدن قطعات چوبی در محل اتصال دو قسمت اصلی ظاهری مرتب به آن می بخشد. مبل ال معمولا دسته های جداگانه ای ندارد. به طوری که فضای بیشتری برای نشستن وجود داشته باشد. قرار دادن قسمت های مختلف این مدل مبل به صورت جداگانه در منزل زیبایی بصری محصول را از بین می برد; بنابراین کنار هم قرار گرفتن اجزای مختلف آن را زیبا می کند.

انواع مدل های مبل

همه انواع مبل ها ظاهری نسبتا مشابه دارند. اما این مدل های مبل با توجه به طرح، پارچه، مدل پشتی و … انواع مختلفی دارند. تعیین نیاز و توجه به مدل مورد نظر دلیل اصلی آشنایی با مبل های مدل ال است که بر اساس طرح رسمی خود به انواع زیر تقسیم می شوند.

ساده و کلاسیک

ساده ترین و ابتدایی ترین مدل مبل، مدل کلاسیک است. نشیمنگاه این مدل کاملاً شبیه حرف L می باشد یعنی یک قسمت از قسمت دیگر بلندتر است و هیچ قسمت گم شده یا اضافی ندارد. این مدل ظاهری ساده و مینیمال دارد که مناسب استایل های مدرن و ساده است.

مبل سلطنتی، مجلل و زیبا

ترکیب طرح ال با طرح سلطنتی مبل متفاوتی به نام مبل سلطنتی ایجاد کرد. این مدل تمامی ویژگی های مبل سلطنتی از جمله تزئینات چوبی، پایه های منبت کاری شده، تاج چیده شده و دسته های مختلف را دارد. با وجود مدل کلاسیک، این مدل دارای پشتی سینه، لمس دوزی و ظاهری زیبا و مجلل است.

مبل منحنی یا فرانسوی

مبل L فرانسوی را می توان ساده ترین و مینیمال ترین مدل L نامید که هم مبل است و هم جزئی از مدل L مدل فرانسوی از یک مبل منحنی تک تشکیل شده است. این منحنی گاهی بسیار شبیه L است و گاهی شکلی آزاد نزدیک به L ارائه می دهد.

کاناپه

اکثر مبلمان مدل L قابلیت تبدیل به تخت را دارند. اما طراحی برخی از مدل ها منحصراً برای تخت خواب در نظر گرفته شده است. این مدل دارای تکیه گاه متحرک یا به اصطلاح مکانیزم می باشد. مدل تخت شو یک انتخاب خاص برای خانه های کوچک و حتی بزرگ است.

مبل اسپرت

طراحان Mobel El نیز به فکر طرفداران سبک های اسپرت بودند. مبل های مدل L اسپرت ظاهری مرتب، مدرن و متصل دارند. اکثر این مدل ها هوشمندانه طراحی شده اند و راحتی بیشتری را برای مشتریان فراهم می کنند.

مبل ال کاجو

مدل بادام هندی رایج ترین مدل مبلمان در بین ایرانیان است. ویژگی اصلی این مدل عثمانی یا عثمانی بزرگ در مبل است. این مدل به طور کلی از پنج قسمت تشکیل شده است. مدل کاجو دارای مبل سه نفره، مبل دو نفره، مبل نبشی و گاهی یک مبل تک نفره می باشد. حرکت، چیدمان و ظاهر این مدل خاص و جذاب است.

جنس پارچه مبل، از چرم گرفته تا کتان

همانند سایر مدل ها، مقاومت، جذابیت و ظاهر مبل علاوه بر طراحی خاص به پارچه استفاده شده نیز بستگی دارد. پارچه مناسب مبل مدل L به دلیل استفاده مداوم از این مدل باید از استحکام و جذابیت خاصی برخوردار باشد. پارچه مبل انواع مختلفی دارد، از جمله نخی، کتان، چرم

مزایای خرید مبل ال

مزایای خرید مبل ال فراتر از اشغال فضای کم و تنوع در مدل است. مزایای خرید این مدل مبلمان شامل موارد ذیل است.

· مبل مدل ال دارای قابلیت ست شدن با انواع سبک های دکوراسیونی است.

· قرارگیری مبل مدل ال در کنج خانه، فضای بلا استفاده منزل را کاهش میدهد.

· این مدل دارای قابلیت استفاده در تمامی منازل با انواع متراژ را دارد.

· مبل مدل ال به عنوان جدا کننده فضا نیز کاربرد دارد.

· لم دادن و خوابیدن روی مبل ال برای کاربران بسیار مطلوب است.

· مبل مدل ال به دلیل عدم استفاده از دسته ها و پایه های متعدد، امنیت و سلامت کودکان را تامین میکند.

· این مدل ظاهری مرتب و جذاب به منزل می بخشند.

· قابلیت طراحی ویژه مبل مدل ال مطابق با هر سلیقه ای وجود دارد.

· این مدل به دلیل قابلیت جابجایی آسان، انتخاب مطلوب مستاجران است.

· قیمت مبل ال نسبت به سایر مدل ها مناسب تر است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*