رنگ های جذاب برای اتاق پسرانه

رنگ مناسب اتاق پسرانه

رنگ مناسب اتاق پسرانه چیست ؟ طبق تصور عامه مردم، محبوب‌ترین رنگ برای اتاق خواب پسران، رنگ آبی‌ست. اما بهتر است همین حالا این تصورات اشتباه را کنار بگذارید و به ایده‌های جذاب‌تر فکر کنید. پسران می‌توانند احساسی، پرانرژی، منطقی، درون‌گرا یا برونگرا باشند. پس برای انتخاب رنگ اتاق خواب پسرانه باید کمی به روحیات فرد هم توجه کرد.

ترکیب رنگ‌های متنوعی برای اتاق خواب پسرانه وجود دارد. تقریبا از تمام رنگ‌های اصلی و فرعی می‌توان در اتاق خواب پسران استفاده کرد و هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ نکته‌ی مهم ترکیب درست رنگ‌های مختلف در اتاق خواب پسران است.

آبی، زرد و خاکستری 

اولین و جذاب‌ترین ترکیب رنگ برای اتاق خواب پسرانه، ترکیب رنگ‌های آبی، زرد و خاکستری است. یک رنگ سرد، در کنار یک رنگ گرم و یک رنگ خنثی می‌تواند اتاقی رویایی به وجود آورد. پیشنهاد می‌کنیم سبک رنگ آبی و زرد با هم هماهنگ باشند تا جلوه‌ی بهتری به اتاق داده شود؛ به عنوان مثال اگر از آبی مات استفاده می‌کنیم، بهتر است سایر رنگ‌ها هم مات و ملایم باشند.

دیوار: 

ترکیب رنگ زرد خاکستری و آبی. این سه رنگ می‌تواند هرکاری که دوست دارید بکنید. اما پیشنهاد ما این است که دیوار اتاق را به رنگ آبی تیره در بیاورید. می‌توانید دیوار شاخص (یکی از دیوارهای اتاق) را زرد کنید و قاب عکس خانوادگی یا پوسترها را روی آن دیوار قرار بدهید.

تخت خواب:

خاکستری، سفید و آبی برای تخت خواب بهتر است. از ترکیب خاکستری، سفید و آبی استفاده کنید. این رنگ‌ها آرامش‌بخش‌تر هستند. ضربان قلب را کاهش داده و باعث خواب می‌شوند. وجود نقش و نگار زرد روی پتو یا روتختی آبی هم ایده‌ی خوبی است.

پرده:

پرده توری نازک و ظریف. ترکیب توری سفید با رگه‌های خاکستری و آبی پررنگ بهترین انتخاب برای پرده‌ی اتاقی با این تم رنگی است.

سقف:

سقف سفید و دلباز. اگر می‌خواهید اتاقی دلباز داشته باشید بهتر است از رنگ سفید برای سقف اتاق استفاده کنید اما خاکستری و آبی پررنگ هم می‌توانند گزینه‌های بعدی باشند.

کف:

در پالت رنگی آبی، زرد و خاکستری از کف خاکستری استفاده کنید. برای اینکه دیوارها، تخت خواب و پرده بیشتر به نما بیاید پیشنهاد می‌کنیم از کفپوش خاکستری یا زرد کم‌رنگ برای اتاق خواب استفاده کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*