شستن مبل با بخارشوی

شستن مبل با بخار شوی | صندلی اپن شیک

شستن مبل با بخارشوی ؟ تمیز کردن مبل با بخار روشی عالی برای شاداب کردن مبلمان خود بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر یا تلاش برای برداشتن. همه روکش ها و سپس تلاش برای پوشاندن مجدد آنها است. بسته به پارچه، اندازه، تعداد دفعات استفاده از مبل، چه فقط برای انسان یا حیوانات، هنگام تمیز کردن مبل می توانید کارهای زیادی انجام دهید. اما هیچ روشی ساده تر از استفاده از بخارشوی وجود ندارد.

چگونه مبل را با بخار تمیز کنیم؟

قبل از تمیز کردن مبل با بخار، بهتر است بررسی کنید که آیا مبلمان شما در برابر دما و رطوبت بالا مقاومت می کند یا خیر. اکثر مبل ها را می توان با بخار تمیز کرد، اما مبلمان گران قیمت یا سفارشی ممکن است به مراقبت ملایم تر و ظریف تری نیاز داشته باشند. حتی می توانید برچسب مراقبت مبل را بررسی کنید تا ببینید آیا مال شما برای بخار دادن تنظیم شده است یا خیر. پنبه و پلی استر از جمله مواردی هستند که هنگام شستشو با بخار مشکلی ایجاد نمی کنند. در حالی که بخار می تواند به موادی مانند چرم، ابریشم و جیر و همچنین برخی پارچه های مخلوط آسیب برساند. قبل از اینکه کل مبل خود را با بخار تمیز کنید. ابتدا بخارشوی را روی قسمت کوچکی از مبلمان تست کنید تا اثرات نامطلوب آن را بررسی کنید.

صندلی اپن شیک

نکات قابل توجه در روش شستشوی مبل با بخارشوی

۱) موها و تکه های مو را با جاروبرقی پاک کنید

کارشناس نظافت می گوید: قبل از انجام هر روش نظافتی، با استفاده از جاروبرقی و برس مخصوص سطح مبلمان را از ذرات غذا و موهای حیوانات خانگی تمیز کنید. حتی می توانید قبل از تمیز کردن کاناپه خود از پاک کننده موهای حیوانات خانگی استفاده کنید. این مرحله اضافی از گیر کردن خز در بخارشوی جلوگیری می کند. به بخارشوی اجازه می دهد تا به عمق پارچه مبل نفوذ کند. این واقعا می تواند کارایی فرآیند تمیز کردن را بهبود بخشد.

۲) از بخارشوی مخصوص مبلمان یا لوازم داخلی استفاده کنید.

بخارشوی های زیادی در بازار وجود دارد. شما باید نوعی بخارشوی انتخاب کنید. که برای تمیز کردن مبلمان به طور موثر و ایمن مفید باشد. کارشناس نظافت مبلمان مدعی است. استفاده از بخارشوی اثاثیه بعد از تماس با مبلمان ظریف و حساس باعث ایجاد سیاهی نمی شود. او همچنین می گوید که انتخاب بخارشوی مناسب تضمین می کند که مبل شما با بخار در دمای مناسب تمیز می شود.

۳) قبل از تمیز کردن با بخار، لکه ها را از قبل آماده کنید.

مانند تمیز کردن هر پارچه ای، برای تمیز کردن لکه های روی مبلمان نیز باید یک سری مراحل را انجام داد. با این حال، پارچه روی مبلمان شما با پارچه روی لباس شما یکسان نیست و هرگز نباید از روش های لکه بری خاصی روی پارچه مبل استفاده کرد. بخارشوی ها فقط از آب استفاده می کنند. بنابراین برای از بین بردن لکه های سرسخت باید کمی کار کنید. این می تواند به شما کمک کند تا از چند بار رفتن از یک نقطه جلوگیری کنید و از آبگرفتگی مبل جلوگیری کنید.

۴) با یک الگو کار کنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت های مبلمان را می پوشانید.

شستن مبل با بخارشوی ؟ یکی از موثرترین نکات تمیز کردنی که کارشناسان تکرار می‌کنند این است. که همیشه با یک الگو کار کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید و از تمیز کردن تمام قطعات اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، بخش های کوچک را از بالا به پایین تمیز کنید. در واقع با استفاده از یک قالب صحیح کار خود را در زمان کمتری انجام خواهید داد. از اینکه کار را به بهترین نحو انجام داده اید، خیالتان راحت خواهد شد.

۵) اجازه دهید مبلمان با باز بودن پنجره ها و درها در هوا خشک شوند.

بعد از شستشوی مبلمان با بخار، خشک کردن آن زمان می برد. متخصص نظافت پیشنهاد می کند که برای بهبود روند کار، بهتر است. در روزهای گرم مبل را در فضایی با تهویه مناسب با پنجره ها و درهای باز بگذارید. او می گوید که این کار در جلوگیری از رشد کپک نیز موثر است. البته می توان از عملکرد مکش اضافی آب نیز برای خشک شدن سریعتر استفاده کرد. روی یک منطقه کوچک و پنهان تست کنید تا مطمئن شوید که جاروبرقی به پارچه مبلمان آسیب نمی رساند.

مزایای استفاده از روش شستشوی مبل با بخارشوی

شستن مبل با بخارشوی ؟ بخارشوی مبلمان در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. زیرا بسیاری از ما بدون استفاده از مواد شیمیایی به دنبال روش های پاکسازی کمتر مضر هستیم. بخارشوی یک سیستم دستی ساده است که برای از بین بردن لکه، بو و کثیفی از پارچه ها استفاده می شود.

علاوه بر این، استفاده از دمای بالا به طور موثر میکروب ها و باکتری ها را از پارچه بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می برد. تمیز کردن مبلمان با بخارشوی می تواند ظاهر مبل را جوان کرده و آن را با طراوت و تمیز جلوه دهد. استفاده از روش شستشوی مبل با بخارشوی روشی عالی برای ضدعفونی مبلمان منزل است. این روش یکی از سریع ترین روش ها برای از بین بردن لکه های سرسخت از روی پارچه مبلمان است.

آیا می توانم کوسن ها را با بخارشوی تمیز کنم؟

به طور کلی، بالش تمیز کردن با بخار ایده خوبی نیست. زیرا رطوبت عمیق می تواند باعث پیچ خوردن پرها شود. علاوه بر این، کوسن ها به مدت طولانی خشک می شوند. به این معنی که رطوبت عمیق می تواند باعث ایجاد کپک یا بو شود.

کلام آخر

برای خرید صندلی اپن میز ناهار خوری و مبلمان می توانید به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*