فنگ شویی در خانه چیست ؟

فنگ شویی در خانه چیست ؟

فنگ شویی در خانه چیست ؟ فنگ شویی در خانه به چه معناست و فنگ شویی چیست؟ اگر با واژه فنگ شویی آشنا هستید و می خواهید بیشتر بدانید، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله از مجله صندلی شیک قصد داریم شما را با هنر فنگ شویی آشنا کنیم و مزایای استفاده از آن در خانه و محل کار را توضیح دهیم.
قبل از اینکه وارد بحث فنگ شویی در خانه شویم، بهتر است درباره فنگ شویی بیشتر بدانید:

کلمه فنگ شویی به چه معناست ؟

فنگ شویی (انگلیسی = فنگ شویی) کلمه ای چینی است که از دو کلمه فنگ به معنی باد و شویی به معنای آب تشکیل شده است. فن یک باور و هنر چینی است که تلاش می کند با دنبال کردن یک سری اقدامات، انرژی مثبت و مفید را در محیط به گردش درآورد. پیروان این تکنیک معتقدند که محیط اطراف افراد مانند خانه، محل کار و غیره. . آنها دارای انرژی های مختلفی هستند که با رعایت اصول فنگ شویی می توانند اثرات مفیدی داشته باشند و همچنین انرژی های مثبت را برای انسان جذب کنند.

چینی ها معتقدند که استفاده از قوانین فنگ شویی می تواند سلامت، ثروت و موفقیت افراد را بهبود بخشد. می گویند بی نظمی دشمن فنگ شویی است. نظافت، استفاده از وسایل ساده و دوری از تجمل گرایی و به عبارتی ساده زیستن از پایه های فنگ شویی است. عناصر فنگ شویی عبارتند از: آب، آتش، فلز، چوب و خاک.

پیشنهاد: برای خرید مبل کلاسیک و همچنین قیمت صندلی اپن روی لینک مرتبط کلیک کنید.

فنگ شویی در خانه نیز به معنای چیدمان صحیح اشیا بر اساس علم فنگ شویی است. این یعنی قرار دادن و استفاده از وسایل مناسب، صحیح و اصولی برای رسیدن به سلامتی و شادی بیشتر و همچنین گردش انرژی مثبت در خانه.

در اینجا برخی از قوانین فنگ شویی در خانه آورده شده است:

همانطور که اشاره کردیم، بی نظمی دشمن فنگ شویی است. بنابراین، یکی از اصول فنگ شویی در خانه جلوگیری از هرج و مرج و بی نظمی است. طبق قوانین فنگ شویی، انرژی مثبت در محیط های شلوغ و بی نظم جریان ندارد.
محیط خانه را نباید با وسایل و اشیای لوکس که هیچ کارکردی در زندگی ندارند پر کرد.
ورود روزانه هوا و نور تازه به خانه را فراموش نکنید.
کفش و دمپایی مرتب اعضای خانواده نیز انرژی مثبت را وارد خانه می کند.
استفاده از عناصر فنگ شویی مانند گیاهان، آب و سنگ نیز می تواند انرژی مثبت را در سراسر خانه به گردش درآورد. با این عناصر شما واقعا طبیعت را به خانه می آورید. می گویند وجود گیاهان در خانه باعث جذب ثروت می شود. از نگهداری گیاهان خشک در خانه خودداری کنید.
نقاشی هایی که دارای حس منفی مانند احساس خشونت، ناامیدی، غم، مرگ و… هستند. . . ایجاد دوری می کنند
اعضای خانواده باید حداقل یک وعده غذایی را با هم بخورند.
پیشنهاد برای شما: مقاله خرید مبل راحتی که در مورد قیمت مبل چهارپایه، خرید مستقیم مبل از تولیدی در تهران و همچنین خرید اینترنتی بحث شده است را حتما مطالعه کنید.

فنگ شویی در اتاق خواب

فنگ شویی در اتاق خواب نیز کمی شبیه فنگ شویی در خانه است. برای گردش انرژی مثبت در اتاق خواب می توانید به نکات زیر توجه کنید:

مانند فنگ شویی در خانه، از علائم منفی در اتاق خواب خودداری کنید. سعی کنید از تابلوهایی با محتوای عشق و دوستی استفاده کنید.
از قرار دادن تلویزیون، کامپیوتر و رادیو در اتاق خواب خودداری کنید. این وسایل از جریان انرژی مثبت جلوگیری می کنند.
تمیزی اتاق بسیار مهم است. گرد و غبار و تار عنکبوت را با جاروبرقی پاک کنید.
پنجره ها را تمیز نگه دارید

فنگ شویی در آشپزخانه

فنگ شویی در آشپزخانه مانند سایر اتاق های خانه بسیار مهم است. در علم فنگ شویی آشپزخانه را قلب خانه می نامند. در اینجا چند نمونه از فنگ شویی در آشپزخانه آورده شده است که انرژی مثبت را به گردش در می آورد:

همانطور که گفته شد نظم و نظافت از اصول مهم در علم فنگ شویی است. آشپزخانه را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید.
همچنین مرتب بودن آشپزخانه و قرار گرفتن اشیا در جای خود بسیار مهم است. پس از اتمام هر کاری، وسایل را به دقت در جای مخصوص خود قرار دهید.
ابتدا سعی کنید از نور طبیعی برای روشنایی آشپزخانه استفاده کنید. اگر به نور خورشید دسترسی ندارید، از یک لامپ برای روشن کردن آن استفاده کنید.
از قرار دادن وسایلی که فقط لوکس به نظر می رسند در آشپزخانه خودداری کنید.

کلام آخر

برای خرید صندلی اپن عمده به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*