مبل چوبی یا مبل فلزی ؟

صندلی اپن شیک

مبل چوبی بهتر است یا مبل فلزی؟ شاید این سوال سوال بسیاری از مشتریان و کاربران سایت باشد. اگر به دنبال مبلمان جدید، زیبا و کاربردی هستید، احتمالا با پایه های فلزی و چوبی مواجه شده اید. زیرا اینها پرکاربردترین مواد در صنعت مبلمان هستند. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند. بنابراین قبل از انتخاب مبلمان خود ۴ ویژگی مهم زیر را در نظر بگیرید و سپس با دانستن این ویژگی ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه:

بیشتر اوقات، قیمت اولین گزینه ای است که مشتریان در نظر می گیرند. اما در این صورت با تغییر پایه ها اختلاف قیمت چندان زیاد نخواهد بود.

دوام:

همانطور که تصور می کنید، فلز از چوب بادوام تر است. با این حال، تا زمانی که مبل شما به درستی نگهداری و جابجا شود، دوام آن جای نگرانی ندارد.

کفپوش:

اگر خانه شما کفپوش چوبی دارد، بهترین و مطمئن ترین انتخاب است. در غیر این صورت با جابجایی مبل خطر آسیب به کف را دارید.

سبک دکوراسیون داخلی:

انتخاب پایه ها نیز به سبک داخلی خانه بستگی دارد.

صندلی اپن شیک

مزایای مبل با پایه چوبی

مبلمان چوبی به اتاق نشیمن احساس صمیمیت و گرما می دهد و فضای جالبی را در خانه ایجاد می کند. از مزایای چوب می توان به دوام، استحکام، ارزش بالا، سهولت نگهداری، زیبایی و قابلیت تعمیر اشاره کرد. به علاوه، چوب هرگز از مد نمی افتد. بنابراین شما می توانید آن را برای چندین سال استفاده کنید. هنگامی که مبلمان شما قدیمی است، می توانید پایه های چوبی را برای بازسازی و نوسازی آن نصب کنید.

پایه چوبی

با پایه های چوبی به آنها جان تازه ای می دهید و جلوه فضای داخلی خانه بیشتر می شود. با تعویض پایه های چوبی، دکوراسیون خانه بهتر شده و مبلمان جدید جلب توجه می کند. فرقی نمی کند سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک باشد یا مدرن، پایه های چوبی با همه سبک ها سازگار است. البته می توانید بنا به نظر خود پایه مبل سفارش دهید.
افزودن پایه های چوبی به یک مبل به هر شکلی بر ارزش پول و ارزش زیبایی شناسی تأثیر می گذارد. ما طیف گسترده ای از مبلمان چوبی را در فروشگاه داریم. تا هرکسی با توجه به سبک دلخواه خود بهترین مبلمان را خریداری کند.

مزایای مبل پایه فلزی

مبلمان مبتنی بر فلز به دلیل استفاده از فلز بادوام و مستحکم هستند. انواع مختلف مبل های فلزی به شکل های مختلف تولید می شوند. از آنجایی که پایه های مبلمان نمایان هستند، به رنگ و نوع و هماهنگی آنها با سایر عناصر محیط توجه کنید. اکثر مبل های فلزی دارای پایه هایی هستند که می توان آنها را جدا کرد و با پایه های دیگر جایگزین کرد. این نوع مبلمان نسبت به انواع دیگر مبلمان مقاوم تر و ضد زنگ هستند. ضد خش، ضد حرارت، ضد خوردگی و مقاوم در برابر عوامل طبیعی از مزایای مبلمان پایه فلزی است. پایه های فلزی را می توان بر روی مبل های چوبی نه تنها برای زیبایی بیشتر، بلکه برای تقویت و افزایش استحکام استفاده کرد. قیمت مبلمان فلزی نسبت به مبلمان چوبی مقرون به صرفه تر است.

کلام آخر، پایه مبل فلزی بهتر است یا چوبی؟

درست است که پایه مبل فقط قسمت کوچکی از آن را نشان می دهد، اما آن را ساده نگیرید و هوشمندانه عمل کنید. قبل از خرید، باید هدف از خرید مبلمان را مشخص کنید. برای مثال اگر برای محل کار خود نیاز به مبلمان دارید، پایه های مبل را بر اساس محیط اداری انتخاب کنید. در عصر جدید، پایه های فلزی در بین مشتریان بسیار محبوب هستند زیرا ظاهری شیک و مدرن به کل محیط می بخشند. تنوع مدل مبلمان با پایه فلزی نیز بسیار گسترده است. بنابراین انتخاب نوع مبلمان برای مشتری آسان تر خواهد بود.

انتخاب مبلمان

انتخاب مبل چوبی یا فلزی به محیط و بودجه شما بستگی دارد. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. مهم است که پایه مبلمان را با توجه به ابعاد و اندازه مبلمان انتخاب کنید. پایه های انتخاب شده باید توانایی تحمل نگهداری مبل ها را داشته باشند. در غیر این صورت خیلی سریع پایه ها شکسته و باطل می شود. یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید مبل چوبی یا فلزی این است که پس از انتخاب متریال آن بهترین و با کیفیت ترین مدل را تهیه کنید. پایه های چوب راش یا به سبک روسی از محکم ترین پایه های چوبی هستند. هر دو رنگدانه بالایی دارند و ماندگاری بالایی دارند.

برای انتخاب و خرید انواع مبلمان و صندلی اپن می توانید به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*