مدل های مختلف بوفه و ویترین

مدل های مختلف بوفه و ویترین

مدل های مختلف بوفه و ویترین ؟ بوفه ها از آن دسته اقلامی هستند که معمولا برای انتخاب آن انرژی و زمان زیادی صرف می شود. در واقع این وسایل می توانند جلوه ای جذاب و خاص به محیط نشیمن منزل شما ببخشند. بسیاری از بانوان ایرانی تمایل دارند مجسمه ها و وسایل تزیینی یا ظروف مخصوص خود را در مکانی منظم و مشخص بچینند و از زیبایی بصری این وسایل در داخل بوفه لذت ببرند. امروزه طرح های مختلفی از بوفه های چوبی و غیر چوبی در بازارهای مختلف به چشم می خورد. در ادامه قصد داریم با معرفی انواع بوفه و ویترین شیک و تزیینی و توضیح جایگاه ویترین در منزل و محل کار شما را در خرید این تجهیزات یاری کنیم.

پیشنهاد روز : برای خرید صندلی اپن و خرید مبلمان به لینک مرتبط مراچعه کنید.

انواع بوفه و ویترین تزیینی و شیک

اگر بخواهیم بوفه ها و ویترین ها را به دسته های مختلف طبقه بندی کنیم، باید آنها را با توجه به طرح و نوع متریال به کار رفته در ساختمان ها به دسته های مختلفی تقسیم کنیم. امروزه بوفه های مدرن و سلطنتی همچنان در بسیاری از خانه ها وجود دارد.

بوفه و کمد سلطنتی

بوفه های سلطنتی به طور کلی با سبک دکوراسیون کلاسیک سازگاری بیشتری دارند. این بوفه ها تزئینات زیادی دارند و طراحان بیشتر به جزئیات آن توجه کرده اند. خطوط منحنی نسبتا زیادی را می توان در طول طراحی کلی این دستگاه ها مشاهده کرد. معمولا رنگ بوفه های سلطنتی قهوه ای، طلایی، سفید یا ترکیبی از قهوه ای و طلایی است. طرح های برجسته و متمایز این بوفه ها یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت آنهاست.

اکثر افرادی که از میز و مبلمان سلطنتی استفاده می کنند به دنبال بوفه های سلطنتی با تزئینات طلایی زیاد هستند. توجه داشته باشید که این تزیینات زیاد باعث به هم ریختگی محیط می شود، پس اگر سالن پذیرایی شما کوچک است، حتی به خرید بوفه های سلطنتی فکر نکنید.

بوفه های مدرن

اگر دکوراسیون منزل شما به گونه ای طراحی شده است که از وسایل مدرن بسیاری در آن استفاده کرده اید، باید ویترین و بوفه مدرن بخرید; زیرا اشکال مستطیلی و اشکال خاص این بوفه ها تنها در خانه هایی با طراحی مدرن جذاب است. توجه داشته باشید که معمولاً برای پوشاندن هر گوشه از این بوفه ها از شیشه استفاده نمی شود، بنابراین استفاده از آنها می تواند در دکوراسیون منزل شما تمایز ایجاد کند.

در نظر داشته باشید که چیدمان وسایل در این بوفه ها باید با دقت بیشتری انجام شود. چون داشتن ظروف کریستالی در ویترین های مدرن اصلا جالب نیست. برای پر کردن قفسه های مختلف در ویترین های مدرن بهتر است از مجسمه ها و لوازم هنری مختلف بیشتری استفاده کنید.

بوفه های کوتاه و شیک

امروزه به دلیل محدودیت فضای اتاق پذیرایی در بیشتر خانه ها، بوفه های کوتاه و شیک بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. این بوفه ها بسیار مناسب هستند و می توانند در هر یک از اتاق های خانه قرار بگیرند تا ظروف و لوازم هنری مورد نظر شما را به نمایش بگذارند. برخی از انواع این دستگاه ها دارای چندین کشور هستند و همچنین می توانید از این محیط برای نگهداری وسایل، داشتن یک وسیله تزئینی و نگهداری اشیا در کشو استفاده کنید.

توجه داشته باشید که از این بوفه های کوتاه و فانتزی برای پوشاندن فرورفتگی های دیوار یا قسمت های مختلف خانه نیز استفاده می شود. این بوفه ها ظاهر رسمی ندارند و در بسیاری از محیط ها قابل استفاده هستند. البته در هنگام خرید این ویترین های تزیینی باید به سبک دکوراسیون منزل خود نیز توجه کنید تا وسایل شما با ظاهر کلی این بوفه ها مطابقت داشته باشد.

بوفه های فلزی و مینیمالیستی

اگر طراحی خانه شما به سبک مینیمال ساخته شده است، بهتر است برای همیشه خرید بوفه های چوبی با یراق آلات طلا را فراموش کنید. برای چیدمان گلدان ها، بشقاب های رنگ شده و دیگر مجسمه های خاص و غیر تکراری باید از بوفه های فلزی یا پایه های مینیمال استفاده کنید تا بتوانید وسایل جذاب و منحصر به فردی که در خانه دارید را در بوفه بچینید.

توجه داشته باشید که در طراحی مینیمال از هر گونه درهم ریختگی پرهیز می شود. بدین ترتیب با چیدمان بوفه بدون شیشه به راحتی می توانید زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود را چند برابر کنید. با توجه به اینکه فضای خانه های امروزی کوچکتر شده است، بوفه های مینیمال بیشتر جلب توجه می کنند.

بوفه های روشن

امروزه بوفه های مدرن و سنتی با تجهیزات و سیم کشی های خاصی تعبیه می شود تا بتوان از آنها به عنوان تختی جذاب استفاده کرد و بر زیبایی و آرامش اتاق غذاخوری در شب بیفزاید. با توجه به بودجه، نوع طراحی و سلیقه شخصی می توانید از بوفه های سبک سنتی، مدرن یا مینیمال استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که مصرف برق این بوفه ها زیاد نیست، زیرا آنها را فقط در شب وصل خواهید کرد. معمولا در طراحی و ساخت این بوفه ها از چراغ های کوچک یا خطوط نور جذاب استفاده می شود. اگر به دنبال محصولاتی هستید که هم متفاوت و هم جذاب باشند، پیشنهاد می کنیم حتما محصول نهایی را از سری کابینت های نورپردازی انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*