میزناهارخوری گرد بخریم یا مستطیلی

میزناهارخوری گرد بخریم یا مستطیلی

میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیلی ؟ اگر این روزها قصد خرید میز ناهارخوری را دارید یکی از سوالاتی که به ذهنتان می رسد این است. با ورود مدرنیته به زندگی مردم، تمامی وسایل منزل به اشکال مختلف و با تنوع زیاد تولید می شود. میز ناهارخوری که امروزه به یکی از عناصر اصلی تکمیل یک خانه تبدیل شده است. از این قاعده مستثنی نیست. ایجاد یک محیط زیبا، جذاب و آرامش بخش برای صرف وعده های غذایی با اعضای خانواده مستلزم انتخاب آگاهانه عناصر مرتبط است. بنابراین قبل از خرید میز ناهارخوری باید اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورید. امروزه مدل های میز ناهارخوری بسیار متنوع است. اما به طور کلی میزها به دو دسته میزهای گرد و مستطیلی تقسیم می شوند. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیلی پس تا انتها با ما همراه باشید.

میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیل؟

انتخاب میز ناهارخوری گرد یا مستطیلی برای منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد و در نهایت این شما هستید که با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود یکی از میزهای ناهارخوری مدرن و شیک را برای طراحی داخلی چوب طبیعی انتخاب می کنید. اما برای انتخاب آگاهانه تر، بهتر است ابتدا با ویژگی های هر کدام آشنا شوید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که میز ناهار خوری چوبی مدرن علاوه بر استاندارد بودن باید محکم و متعادل باشد.


برای خرید میز ناهارخوری و صندلی اپن به لینک مرتبط مراجعه کنید.


 

میز ناهار خوری گرد چه ویژگی هایی دارد؟

ابتدا باید انواع طرح های میز ناهارخوری گرد را بشناسید. میز ناهار خوری گرد، میز ناهار خوری گرد کوچک، میز ناهار خوری روستایی، میز ناهار خوری چهارپایه راست، میز ناهار خوری سه پایه شیبدار و میز ناهار خوری پایه گرد مدرن انواع مختلفی دارد.
میز ناهارخوری گرد یا مستطیل شکل برای فضای کوچک بهتر است؟ میز ناهارخوری گرد باید در مرکز قرار گیرد. [/caption] در مورد این مدل ها می توان موارد زیر را بیان کرد:

میز ناهار خوری گرد کوچک برای خانواده هایی که فضای کمی برای اختصاص به میز دارند بسیار مناسب است.
قرار دادن پاها در میز ناهارخوری گرد با پاهای شیبدار برای خانواده های پرجمعیت راحت تر است.
میزهای ناهارخوری گرد و روستیک از جمله میزهای مدرن و اسپرتی هستند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

مزایای میز ناهارخوری گرد چیست؟

از آنجایی که میز ناهار خوری گرد لبه های تیز ندارد، هیچ خطری برای کودکان نخواهد داشت. بنابراین بهترین انتخاب برای خانواده های دارای فرزند میز ناهارخوری گرد است.
فاصله افراد بعد از نشستن دور میز ناهارخوری در مقایسه با میزهای مستطیلی کمتر است، این ویژگی باعث افزایش احساس صمیمیت بین افراد می شود.
در میز گرد، همه به اشیایی که روی میز قرار می گیرند، دسترسی برابر دارند.

معایب میز ناهار خوری گرد چیست؟

شاید بزرگترین عیب میز ناهار خوری گرد به عنوان یک میز ناهار خوری چوبی ساده این باشد که نمی توانید میز گرد را در گوشه ها یا نزدیک دیوار قرار دهید.
افراد کمی می توانند از میز ناهار خوری گرد استفاده کنند. بنابراین برای خانواده های پرجمعیت یا مهمانی ها گزینه مناسبی نیست.
یک میز ناهار خوری با رویه گرد فضای کمتری برای ذخیره سازی نسبت به میز ناهارخوری با رویه مستطیلی دارد.
شما باید یک میز ناهارخوری گرد یا مستطیل شکل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

میز ناهارخوری مستطیلی چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بدانید میز ناهار خوری گرد یا مستطیلی بهتر است، باید مزایا و معایب میز ناهارخوری مستطیلی را بدانید و بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید. میز ناهار خوری مستطیلی دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است.

مزایای میز ناهارخوری مستطیلی چیست؟

مهم ترین مزیت میز ناهارخوری مستطیلی این است که می توان آن را در گوشه ها و کنار دیوار قرار داد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن میز نزدیک دیوار یا گوشه ای از خانه در فضا صرفه جویی کنید.
یک میز ناهار خوری مستطیل شکل نسبت به میز ناهار خوری گرد فضای بیشتری را برای نگهداری وسایل فراهم می کند.
انتخاب میز ناهارخوری گرد برای خانواده های پرجمعیت یا مهمانی ها مناسب است. زیرا افراد بیشتری می توانند دور هم بنشینند.
میز ناهارخوری مستطیلی را می توان در گوشه ها قرار داد.

معایب میز ناهارخوری مستطیلی چیست؟

دسترسی همه به همه چیز روی میز یکسان نیست.
گوشه های میز ناهار خوری مستطیلی تیز است و به همین دلیل برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند مناسب نیست.
برای برخی افراد، پاها در وضعیت مناسبی قرار ندارند.
گروه بیو استودیو محصولات متنوعی را در زمینه تولید میز ناهار خوری چوب طبیعی مستطیلی ارائه می دهد که می توانید از آنها برای خرید میز ناهار خوری کاملا چوبی استفاده کنید.

میز ناهارخوری گرد یا مستطیلی برای آشپزخانه بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال که آیا میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیلی، اولین قدم این است که فکر کنید میز ناهارخوری را کجا قرار می دهید. اگر قصد دارید میز ناهارخوری را در آشپزخانه قرار دهید طبیعتا فضای کمتری خواهید داشت. با افزایش تعداد آپارتمان ها و کاهش متراژ خانه ها، آشپزخانه ها نسبت به خانه های قدیمی کوچکتر شدند. برای فضاهای کوچک مانند آشپزخانه بهتر است بین میز ناهار خوری گرد یا مستطیلی میز ناهارخوری گرد انتخاب کنید. صندلی های میز ناهار خوری گرد و میز نسبت به میز مستطیلی به هم نزدیکتر هستند. بنابراین می توان گفت که میز ناهارخوری گرد فضای کمتری نسبت به میز مستطیلی اشغال می کند. اما توجه داشته باشید که این تنها عامل انتخاب بین میز ناهارخوری گرد یا مستطیلی نیست. در ادامه سایر عوامل را به شما خواهیم گفت.
میز ناهارخوری گرد یا مستطیل شکل برای اتاق نشیمن بهتر است؟ میز ناهارخوری مستطیلی مناسب تر است.

میز ناهارخوری گرد یا مستطیل شکل برای اتاق نشیمن بهتر است؟

اتاق نشیمن فضای بزرگتری نسبت به آشپزخانه دارد. بنابراین انتخاب میز ناهارخوری مستطیلی برای اتاق پذیرایی مناسب است. اگر فضایی که انتخاب کرده اید بلند و کشیده است، حتما باید میز ناهارخوری مستطیلی را انتخاب کنید. میز ناهارخوری گرد این مدل فضای زیادی را اشغال می کند. اما اگر می خواهید میز ناهارخوری را در مرکز قرار دهید تا وسایل دیگر را به خود جذب کند، می توانید یک میز ناهارخوری گرد انتخاب کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله قصد داشتیم با اشاره به ویژگی های هر کدام به شما در یافتن پاسخ این سوال که میز ناهارخوری گرد بهتر است یا مستطیلی کمک کنیم. اکنون می توانید بسته به نیاز خود بین میز ناهار خوری گرد یا مستطیلی یکی را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*