نکاتی درباره خانه تکانی که باید بدانید

نکاتی درباره خانه تکانی

همه چیز در مورد کار خانه

نکاتی درباره خانه تکانی ؟ با نزدیک شدن به سال نو و عید باستانی نوروز، همه ما ایرانی ها سعی می کنیم کار پایان سال را به پایان برسانیم. تمام لیست کارهای خانه خود را انجام دهیم تا سال جدید را با خانه ای تمیز و بدون هیچ گونه شروعی آغاز کنیم. کار نیمه تمام همه ما می دانیم که حرکت چقدر می تواند خسته کننده، زمان بر و دشوار باشد. به همین دلیل است که داشتن یک لیست وظایف متحرک مکتوب که وظایف را گام به گام به ما می گوید. می تواند بسیار مفید باشد.

فهرست کارهای خانه که باید شروع کنیم؟

برای شروع نوشتن فهرست کارهای خانه سیار، ممکن است توصیف همه وظایف هر خانه با جزئیات غیرممکن باشد. زیرا شرایط هر خانه و ساکنان آن با خانه ها و خانواده های دیگر کاملا متفاوت است. اما این مقاله به گونه ای تهیه شده است. که با تقسیم وظایف به چند مرحله که دو مرحله اول قبل از شروع حرکت و سه مرحله دیگر بعد از شروع حرکت است. می توان از آن برای هر کاری استفاده کرد. خانواده در هر شرایطی در هر صورت، وقت آن است که بدانید از کجا شروع کنید.

۱٫ لوازم اضافی را دور بریزید

نقطه شروع لیست کارهای جابجایی شما خلاص شدن از شر تمام مواردی است که دیگر به آن نیاز ندارید. لباس‌های کهنه، وسایل خراب، وسایلی که بیش از چند ماه است از آنها استفاده نکرده‌اید و هر چیز غیر ضروری دیگری. دور انداختن، فروش یا به عبارتی خلاص شدن از شر اقلام غیر ضروری و غیر ضروری شما را با فضای خالی زیادی رها می کند. به این ترتیب فضای کافی برای نگهداری وسایل ضروری خود پیدا خواهید کرد.

۲٫ گزینه هایی را که نیاز به تعمیر دارند شناسایی و تعمیر کنید

به طور کلی بهتر است قبل از شروع کار یک بررسی کلی از تمامی لوازم خانگی طبق لیست کار خانه توکانی انجام دهید. دستگاه هایی که نیاز به تعمیر دارند را شناسایی کنید و خودتان آنها را تعمیر کنید یا به متخصصان بسپارید. پس از شروع نظافت، بهتر است تکلیف این دسته از وسایل را در لیست کارهای منزل مشخص کنید تا در پایان کار کار نیمه تمام نداشته باشید.

۳٫ زمان پاکسازی فرا رسیده است. ساده شروع کن

نکاتی درباره خانه تکانی ؟ زمان شروع است. روز تمیز کردن می تواند سخت ترین روز در لیست کارهای توکانی باشد. تفاوت بین نظافت و نظافت منظم که به صورت هفتگی یا حتی روزانه انجام می دهید در عمق آن است. حداقل یک بار در سال باید مکان هایی را که همیشه در دسترس نیستند تمیز کنید. مانند نظافت انباری، کابینت، کمد و کشو، دیوارها و پنجره ها. تصور کنید. که قرار است از ابتدا حرکت کنید و به خانه جدیدی بروید. آشپزخانه یا اتاق خواب، اتاق نشیمن یا انباری، مهم نیست که نقطه شروع شما کجاست، ساده شروع کنید.


برای خرید مبلمان و خرید صندلی اپن می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.


۴٫ از چیزهای بزرگ شروع کنید و به جزئیات کوچک بروید

برای آسان‌تر کردن کارها هنگام تهیه فهرست کارها، بهتر است وظایف خود را از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین انجام دهید. اگر زود درگیر جزئیات شوید، احتمالاً بیشتر از آنچه فکر می‌کنید وقت خواهید گرفت. ابتدا کار سخت را انجام دهید و به مرور زمان به سراغ جزئیات و تزئینات بروید.

۵٫ تغییر دکوراسیون را دست کم نگیرید

یکی از مهمترین وظایف در لیست کارهای متحرک ایجاد تغییرات است. ایجاد تغییرات در هر قسمت از طراحی داخلی می تواند روحیه شما را به شدت تغییر دهد. نیازی به ایجاد تغییرات اساسی نیست. به عنوان مثال، تعویض آباژور یا باز شدن صندلی ها می تواند تاثیر خیره کننده ای داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت صندلی اپن شیک لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*