نکات مهم هنگام خرید صندلی اپن آشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید صندلی اپن آشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید صندلی اپن آشپزخانه ؟ هنگامی که قصد خرید صندلی آشپزخانه را دارید، با گزینه های زیادی روبرو خواهید شد. مهم است که بدانید چه نوع صندلی برای آشپزخانه شما مناسب است. در ادامه مهم ترین نکاتی که باید به آن ها توجه کنید را مرور می کنیم.

پیشنهاد روز : خرید صندلی اپن با بهترین قیمت و کیفیت از وب سایت صندلی شیک.

مهمترین نکات خرید صندلی اپن

ارتفاع صندلی آشپزخانه

صندلی های روباز به دو صورت ثابت یا قابل تنظیم ارتفاع تولید می شوند. در هر دو مورد، باید ارتفاع پیشخوان آشپزخانه خود را اندازه بگیرید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که در حالت نشسته می توانید به راحتی غذا بخورید. از طرفی قبل از خرید صندلی اپن، عرض محل نشیمن را دقیقا مشخص کنید. این به شما کمک می کند تعداد صندلی های مناسب را انتخاب کنید. برای این کار باید برای هر نفر حداقل ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر فضا در نظر بگیرید.

مواد صندلی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، جنس صندلی باز است. دکوراسیون آشپزخانه شما نقش تعیین کننده ای در انتخاب متریال خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما روستیک است، یک صندلی چوبی اپن گزینه بسیار خوبی خواهد بود. اگر آشپزخانه شما به سبک مدرن طراحی شده است، صندلی هایی با پایه فلزی یا یک صندلی چوبی ساده می توانند انتخاب های خوبی باشند.

نوع طرح صندلی باز

نکته بعدی که در انتخاب صندلی راحتی حائز اهمیت است نوع طراحی و مدل آن است. این صندلی ها در طرح های مختلفی طراحی شده اند. در میان همه این مدل ها، برخی از ویژگی های اصلی برای تصمیم گیری مهم هستند.


پیشنهاد ویژه : خرید مبل ارزان با بهترین قیمت از وب سایت صندلی اپن شیک


 

پشتی صندلی

اولین نکته در این بخش تصمیم گیری در مورد پشتی صندلی است. نوع پشتی صندلی به عواملی مانند سلیقه شخصی و مدت زمان استفاده از صندلی بستگی دارد. اگر از صندلی اپن برای مدت طولانی استفاده می کنید، برای راحتی بیشتر بهتر است صندلی های پشتی بخرید. اما انواع صندلی های بدون پشتی برای استفاده کوتاه مدت نیز مناسب هستند. در بین صندلی های پشتی انواع مختلفی وجود دارد. نوع طراحی پشتی صندلی و همچنین ارتفاع آن بسیار متنوع است.

صندلی نشسته

قسمت نشیمن صندلی نیز در راحتی افراد نشسته بسیار مهم است. در هنگام خرید، عرض صندلی اولین چیزی است که باید بررسی شود. عرض صندلی باز کمی کمتر از صندلی های معمولی است. این عرض عددی بین ۳۵ تا ۴۵ سانتی متر است. یکی دیگر از مشکلات نشیمن این صندلی ها پوشش آنهاست. برخی از انواع این صندلی ها با روکش پارچه ای نرم پوشیده شده اند. در حالی که بسیاری از آنها چنین پوششی ندارند.

 

دسته صندلی آشپزخانه

هیچ دسته صندلی مانند پشتی برخی از صندلی های پیشخوان وجود ندارد. انتخاب در این زمینه تا حد زیادی به فضای موجود و نیاز افراد بستگی دارد. صندلی های راحتی به فضای بیشتری نیاز دارند. بنابراین اگر پیشخوان آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است به دنبال گزینه های بدون دستگیره باشید. اما اگر فضای کافی وجود داشته باشد، صندلی ها راحت تر خواهند بود.

 

 

پایه صندلی باز

پایه های صندلی اپن به دو صورت تک پایه و چهار پایه طراحی شده است. برخی از صندلی های تک پایه قابلیت چرخش صندلی و تنظیم ارتفاع را دارند.

 

سبک طراحی

آخرین مورد در این بخش، سبک طراحی صندلی آشپزخانه است. سبک طراحی این صندلی ها نشان دهنده سبک دکوراسیون است. بهتر است در هر سبک دکوراسیونی صندلی هایی بخرید که با همان سبک مطابقت داشته باشند. برای مثال در سبک کلاسیک از صندلی چوبی اپن با تزئینات و یا در سبک مدرن از صندلی های مینیمال استفاده کنید.

 

انتخاب رنگ مناسب برای صندلی

موضوع دیگری که در هنگام خرید صندلی اپن مشکل است، انتخاب رنگ مناسب است. انتخاب رنگ باید بر اساس پالت رنگ آشپزخانه انجام شود. اما در این صورت شما چندین انتخاب خواهید داشت. به عنوان مثال، در آشپزخانه ای با پالت رنگ خنثی، می توانید از صندلی های اپن با رنگ های روشن و برجسته استفاده کنید. به این ترتیب صندلی ها به عنصر کلیدی فضا تبدیل خواهند شد. روش دیگر انتخاب رنگی نزدیک به طیف رنگی آشپزخانه است که در این صورت فضا از نظر بصری آرامتر می شود.

در مقاله امروز به بررسی انواع صندلی اپن و نکات مهم خرید آن ها پرداختیم. برای خرید مناسب، فضای موجود، ابعاد صندلی، سبک طراحی، متریال و ویژگی هایی مانند تنظیم ارتفاع را در نظر بگیرید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*