کاربرد صندلی اپن چیست ؟

کاربرد صندلی اپن

کاربرد صندلی اپن چیست ؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید. که استفاده از صندلی اپن را فقط برای آشپزخانه در نظر می گیرید و هرگز به فکر استفاده از آن برای قسمت های مختلف خانه یا حتی طراحی قسمتی از خانه با صندلی باز نبوده اید؟

به خصوص اگر تازه وارد هستید و قصد خرید جهیزیه دارید و قصد دارید طرحی متفاوت برای منزل خود ترتیب دهید. این مقاله را تا انتها با دقت دنبال کنید. ایده های منحصربفرد این مقاله مطمئنا به شما در تزیین شیک و منحصر به فرد کمک می کند.

انواع صندلی های باز

صندلی های اپن در سه ارتفاع مختلف ساخته می شوند و ارتفاع متفاوت آنهاست. که می تواند کاربردهای متفاوتی را برای فضاهای مختلف ایجاد کند. بنابراین قبل از اینکه با استفاده از صندلی اپن برای فضاهای مختلف آشنا شوید.

صندلی های پیشخوان دارای ارتفاع ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر هستند. این صندلی ها عمدتاً برای میزهای پیشخوان ساخته شده در ارتفاع ۹۰ سانتی متری استفاده می شوند.


برای خرید صندلی اپن به لینک مربوطه مراجعه کنید و برای مشاهده محصولات بیشتر به وب سایت صندلی اپن شیک مراجعه کنید.


 

صندلی کانتر با ارتفاع ۷۵

صندلی میله ای با ارتفاع ۷۵ سانتی متر برای میزها یا مکان هایی با ارتفاع حدود ۱۵ سانتی متر از سطح پیشخوان مناسب است.

صندلی های استادیوم یا تماشاگران ارتفاعی بین ۸۵ تا ۹۰ سانتی متر دارند. اغلب برای میزهایی با ارتفاع ۱۲۰ یا صندلی های بلند استفاده می شوند.

ارتفاع های ذکر شده استاندارد هستند، اما اگر میزهای شما بزرگتر یا کوچکتر از این استانداردها هستند. یکی دیگر از کاربرد صندلی اپن چیست ؟ نگران نباشید، زیرا قابلیت کوتاه کردن و بلند کردن صندلی های اپن با سایزهای مختلف همه این مشکلات را برطرف می کند.

استفاده از صندلی های اپن برای فضاهای مختلف

به یاد داشته باشید که طراحی داخلی تابع قوانین نانوشته ای است و این شما هستید. که با ایده و سلیقه خود این قوانین را تعیین می کنید. علاوه بر این، امروزه صندلی‌های اپن به‌طور خاص برای استفاده در آشپزخانه طراحی نمی‌شوند. (به جز اینکه در برخی از خانه‌ها آشپزخانه به طور خاص حوزه کار خدمتکار است).

یکی از رایج ترین روش های استفاده از صندلی های اپن استفاده از آن ها در میز اپن است. این رایج ترین روش استفاده از این صندلی های زیبا است. که تقریبا همه آن را می شناسند. با قرار دادن صندلی های اپن در آشپزخانه می توانید هر روز از آنها استفاده کنید.

استفاده از صندلی تاشو

داشتن چند صندلی تاشو باز در خانه می تواند بسیار مفید باشد. این صندلی ها هنگام بسته شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. زمانی که یک یا دو نفر را اضافه می کنید کارایی بیشتری نسبت به تعداد صندلی های میز ناهارخوری دارند. علاوه بر این، استفاده از این صندلی ها برای فضاهای کوچک فوق العاده است. خوشبختانه امروزه این صندلی ها از جنس پلاستیک، فلز یا حتی چرم درجه یک در اندازه ها و انواع مختلف ساخته می شوند.

دکور فرورفتگی دیوار با میز و صندلی

برخی از دیوارها در برخی از خانه ها دارای فرورفتگی هستند. بنابراین افراد اغلب در پوشاندن این مناطق دچار مشکلات روحی می شوند. پیشنهاد ما این است که این فرورفتگی ها را با میز میله ای مناسب یا میز تحریر بپوشانید. سپس آنها را تنظیم کنید. ارتفاع این میز را از یکی از صندلی های باز انتخاب کنید. (بار پیشخوان یا حتی استادیوم). استفاده بی نظیر از این صندلی ها در قسمت های خاص خانه زیبایی و منحصر به فرد بودن آن ها را برجسته می کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*